03.09.2021

ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ у 2021-2022 н.р.

 

«Шляхи оптимізації мовленнєвого розвитку дитини дошкільного віку»

1.    Виконання рішень попередньої педагогічної ради.

2.    Актуальність проблеми мовленнєвого розвитку. Використання сучасних освітніх технологій для розвитку зв'язного мовлення дошкільників. Презентація «Інтерактивні технології розвитку мовлення дітей дошкільного віку» .

3.    Проблеми мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку в умовах родинного виховання .

4.    Розвиток дрібної моторики рук – запорука розвитку мовлення малят.

5.    Використання інноваційних технологій у формуванні мовленнєвої компетентності дошкільників.

6.    Про сторітелінг та використання карток Проппа у роботі з дошкільниками (обмін досвідом) .

7.    Роль коректурних таблиць у мовленнєвому розвитку дошкільників.

8.    Результати тематичного контролю «Про стан освітнього процесу з формування комунікативно – мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку».

 

Формування мистецько-творчої компетентності дошкільника.

1.         Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради (виступ).

2.Мистецька освіта як інструмент творення особистості дошкільника(доповідь)

3. Вплив музичної творчості на психо-емоційний стан дитини.

4. Засоби формування мистецько-творчої компетентності (з досвіду роботи).

 5.Використання новітніх   технологій    у    музичному   вихованні   дошкільників (виступ)

6.Організація гурткової роботи художньо-естетичного напрямку в закладі дошкільної освіти (керівники гуртків)

5.«Стан організації музичної діяльності в дошкільному закладі» (за результатами тематичного вивчення).

Положення 

про педагогічну раду

дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №45 «Теремок» Черкаської міської ради

 

1. Загальні питання

1.1. Педагогічна рада є колегіальним органом управління закладом дошкільної освіти (ясла-садок) (далі - заклад), створеним для розв'язання основних питань освітнього процесу.

1.2. Педагогічна рада діє у закладі постійно.

1.3.Педагогічна рада діє відповідно до норм Закону України «Про освіту», Закону України «Про дошкільну освіту», інших нормативно-правових документів у галузі освіти, Статуту ДНЗ.

1.4. До складу педагогічної ради входять всі педагогічні працівники закладу освіти.

1.5. Головою педагогічної ради є завідувач ЗДО.

1.6. Для ефективного розгляду окремих питань порядку денного засідань педагогічної ради за потреби у засіданні можуть брати участь інші особи, зокрема представники батьківської громадськості, піклувальної ради, різних організацій, батьки або особи, які їх замінюють, та інші особи.

1.7. Рішення, ухвалені на засіданнях педагогічної ради та затверджені наказом керівника, є обов'язковими для виконання усіма учасниками освітнього процесу.

2. Повноваження педагогічної ради

2.1.  Схвалює освітню програму закладу, оцінює результативність її виконання та виконання Базового компонента дошкільної освіти, хід якісного виконання програм розвитку, виховання і навчання дітей у кожній віковій групі.

2.2.  Формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, зокрема систему та механізми забезпечення академічної доброчесності.

2.3.  Розглядає питання щодо вдосконалення і методичного забезпечення освітнього процесу.

2.4.  Визначає план роботи закладу та педагогічне навантаження педагогічних працівників.

2.5.  Затверджує заходи щодо зміцнення здоров'я дітей.

2.6.  Обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи; визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників; затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

2.7.  Заслуховує звіти педагогічних працівників, які проходять атестацію.

2.8.  Розглядає питання:

- впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду та інновацій;

- участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності;

- співпраці з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами, які сприяють розвитку дошкільної освіти;

- визначає шляхи співпраці закладу дошкільної освіти з сім'єю;

- ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення вихованців, працівників закладу та інших учасників освітнього процесу;

- розглядає питання щодо відповідальності працівників закладу та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов'язків;

- має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу та проведення громадської акредитації закладу;

- розглядає інші питання, віднесені законом та/або установчими документами закладу до її повноважень.

Рішення педагогічної ради закладу дошкільної освіти вводяться в дію рішеннями керівника закладу.

2.2. Педагогічна рада може розглядати й інші питання, пов'язані з діяльністю закладу.

3. Повноваження голови педагогічної ради

3.1.   Планувати роботу педагогічної ради.

3.2.  Проводити засідання педагогічної ради згідно зпланом роботи закладу освіти.

3.3.  Визначати шляхи реалізації рішень педагогічної ради (перегляд відкритих заходів; проведення семінарів, навчально-методичних тренінгів; вивчення тавпровадження перспективного педагогічного досвіду роботи; апробація різних педагогічних інновацій; моніторингові дослідження тощо).

3.4.  Контролювати виконання рішень педагогічної ради.

3.5.  Організовувати за потреби проміжні форми контролю за виконанням рішень педагогічної ради (відвідування занять, гуртків, виховних заходів; проведення співбесід з педагогами, батьками або особами, що їх замінюють тощо).

4. Обов'язки членів педагогічної ради

4.1.  Відвідувати засідання педагогічної ради.

4.2.  Дотримуватися порядку та регламенту проведення засідань педагогічної ради.

4.3.  Виконувати рішення педагогічної ради.

5. Права членів педагогічної ради

5.1.  Брати участь у підготовці до проведення засідань педагогічної ради.

5.2.  Доповідати та виступати на засіданнях педагогічної ради.

5.3.  Обговорювати питання, винесені на засідання педагогічної ради.

5.4.  Висувати пропозиції щодо поліпшення організації освітнього процесу та щодо інших питань порядку денного засідання.

5.5.  Ухвалювати рішення педагогічної ради шляхом відкритого голосування.

 

6. Організація діяльності педагогічної ради

6.1.  Педагогічна рада проводить засідання згідно з планом роботи закладу, але нерідше, ніж чотири рази на рік.

6.2.  Педагогічна рада за потреби проводить позачергові засідання.

6.3.  Конкретну дату засідання педагогічної ради визначає завідувач та вихователь-методист ЗДО.

6.4.  Кожне рішення педагогічної ради ухвалюють шляхом відкритого голосування.

6.5.  Рішення педагогічної ради чинні лише тоді, коли на засіданні присутні дві третини її складу.

6.6.  На черговому засіданні педагогічної ради її членам повідомляють про результати виконання рішень, ухвалених на засіданні попередньої педагогічної ради.  

7. Документація педагогічної ради

7.1. Документацію педагогічної ради веде секретар, якого обирають члени педагогічної ради шляхом відкритого голосування.

7.2. Хід обговорення питань і рішень, ухвалених на засіданні педагогічної ради, фіксують у протоколі засідання педагогічної ради.

7.3. Протокол засідання педагогічної ради підписують голова та секретар педагогічної ради.

7.4. Протоколи засідання педагогічної ради записують до Книги протоколів засідання педагогічної ради закладу дошкільної освіти (далі - Книга протоколів), що належить до обов'язкової ділової документації закладу.

7.5. Книга протоколів має бути пронумерована, прошнурована та підписана керівником і скріплена печаткою закладу.

7.6. Книга протоколів зберігається у голови педагогічної ради, а  після закінчення - в архіві закладу.

7.7. Термін зберігання Книги протоколів - 10 років.

7.8. У разі зміни керівника закладу Книгу протоколів передають по акту.

7.9. Завідувач закладу дошкільної освіти за потреби видає накази про підготовку та проведення засідань педагогічної ради; про створення творчих (динамічних) груп з підготовки засідання педагогічної ради з визначеними термінами виконання рішень та особами, відповідальними за їх виконання.

 

7.10. Рішення педагогічної ради дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №45 «Теремок» Черкаської міської ради  вводять в дію наказом завідувача закладу.


02.09.2020

ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ у 2020-2021 н.р.

 

«Формування здоров’язбережувальної компетенції здобувачів освіти згідно вимог Базового компонента дошкільної освіти»

1.Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради.

2.Стан організації здоров’язбережувального розвивального середовища (за результатами тематичного вивчення).

3Здоров’язбережувальні технології – інноваційний крок в формуванні здорового способу життя. (доповідь)

4.Формування знань про особисту безпеку дітей дошкільного віку (співдоповідь).

5.Як виховати здорову дитину (співдоповідь).

6.Створення умов для виховання потреб здорового способу життя в різних видах дитячої діяльності. (з досвіду роботи вихователів).

7.Рухливі ігри з інтелектуальним навантаженням. LEGO конструктор як компонент STREAM – освіти. Практична вправа.

 

«Розвиток інноваційного освітнього простору в закладі дошкільної освіти. Використання ІКТ в освітній діяльності ЗДО»

1.                  Аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради /інформація/.

2.                  Готовність до інноваційної діяльності як важлива професійна якість педагога. Проблеми включення вихователя в інноваційний процес /доповідь/.

3.                  Вправа «Асоціативний кущ»

4.                  Інноваційні технології як засіб підвищення якості освітнього процесу /інформація з досвіду роботи педагогів закладу/

5.             Аналіз ефективності впровадження інноваційних технологій в ЗДО №45 /довідка про підсумки тематичного контролю/.

6.                  Використання ІКТ в процесі самоосвіти як шлях до підвищення професійної компетентності / презентація/

7.                  Здатність педагога до саморозвитку. Анкета «Бар’єри педагогічної діяльності» /самоаналіз/

8.                  Вправа «Коло ідей».

9. Проведення творчих звітів педагогів за міжатестаційний період.  /до атестації/.

09.09.2019

ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ у 2019-2020 н.р.

 

Тема:  «Формування навичок трудового виховання як засобу ранньої соціалізації дітей дошкільного віку»

1.Аналіз виконання рішень попередньої педради.

2.Трудове виховання дітей дошкільного віку – педагогічна проблема сучасності.

3.Створення умов для організації трудової діяльності дітей дошкільного віку.

4.Використання різних прийомів заохочення дітей до праці (із досвіду роботи вихователя).

5.Презентація альбомів "Праця - найкращий вихователь".

6.Довідка за результати тематичної перевірки «Організація трудової діяльності дошкільників».

 

Тема: "Тенденції сучасного розвитку дошкільної та початкової освіти в умовах реформування на засадах Концепції Нової української школи"

1.Виконання рішень попередньої педагогічної ради.

2.Формування в закладі дошкільної освіти передумов успішного навчання в школі.

3.Базові якості особистості дитини, набуті у дошкільному віці – основа формування ключових компетентностей дітей у початковій школі.

4.Квест-технологія – передумова розвитку пізнавальної компетентності дітей старшого дошкільного віку.

5.Аукціон педагогічних ідей «Презентація реалізації діяльнісного підходу через введення в освітній процес різних видів дитячої діяльності» (з досвіду роботи).

6.Батьківський авторитет та його роль у підготовці дошкільника до навчання в школі (з досвіду родинного виховання)

7.Довідка «Стан організації освітньої роботи щодо забезпеченя наступності між школою та закладом дошкільної освіти».

 

ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ у 2018-2019 н.р.

 

Тема: «Цінності дитячої душі»

 

1. Про виконання рішень попередньої педагогічної ради                                           

 

2. Про результати вивчення стану організаційно-методичного забезпечення соціально-морального розвитку дошкільнят в різних видах діяльності відповідно до вимог БКДО /довідка/

 

3. Комфортний мікроклімат в дитячому колективі – основа моральності /доповідь/

 

4.Методичний тренінг «Виховуй дитину так, щоб у неї були цінності душі, які дісталися їй дорогою ціною».

5. Кросворд "Квітка моральних почуттів"

 

Тема: "Сучасні підходи щодо організації ігрової діяльності дітей дошкільного віку"

 

1. Аналіз виконання рішень попередньої педради.

 

2. Зміст і стан ігрової діяльності дітей старшого дошкільного віку" (за результатами тематичної перевірки).

 

3. "Гра як засіб гендерної соціалізації дітей старшого дошкільного віку" (доповідь).

 

4. Василь Сухомлинський про застосування гри в педагогічному процесі.

 

Педагогічний ярмарок: "Презентація кращих матеріалів та обладнання для сюжетно-рольових ігор"

ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ у 2017-2018 н.р.

 

Тема: «Мовленнєвий розвиток дошкільників відповідно до концептуальних засад Базового компонента дошкільної освіти»

1. Про виконання рішень попередньої педради.(виступ – завідувач)

2. Про основні завдання освітньої лінії «Мовлення дитини» БКДО». (доповідь – вихователь-методист)

 3. Розвиток зв'язного мовлення дітей дошкільного віку засобами театралізованої діяльності (з досвіду роботи – вихователь Журба Н.М.

 4. Про вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дошкільників (виступ практичного психолога). 

5. Виставка – презентація «Гра, як засіб розвитку словесної творчості» (вихователі вікових груп)

6.Про результати тематичного вивчення «Визначення рівня мовленнєвої компетентності дошкільника» – групи раннього віку №1,2; групи молодшого дошкільного віку №7,9,10. (аналітична довідка – вихователь-методист)

 

Тема: "Застосування комп'ютерних інформаційних технологій в роботі з дітьми, як один із шляхів модернізації дошкільної освіти"

1.Про виконання рішень попередньої педагогічної ради (інформація - завідувач)

2. Управління інноваційним розвитком дошкільного навчального закладу як педагогічна проблема сучасності (доповідь)

3. Інформаційно-комунікаційні технології у дошкільній освіті: перспективи та ризики впровадження (обмін думками).

4. Дитина у віртуальному світі: ІКТ – користь і небезпека (дискусія).

5. Педагогічний ринг «Мандрівка ІКТ-країною» (практична частина).

6.Про результати тематичного вивчення