Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації

 

педагогічних працівників при присвоєнні їм

 

кваліфікаційних категорій

 

Складено відповідно до пунктів 4.3 – 4.6

 

Типового положення про атестацію педагогічних працівників,

 

затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 6 жовтня 2010 р. №930

 

Кваліфікаційна

категорія

працівника

Вимоги до рівня професійної підготовки

та кваліфікації працівника

спеціаліст

- має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра), раніше не атестувався

здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм

знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології

використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі

уміє вирішувати педагогічні проблеми

уміє встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами

дотримується педагогічної етики, моралі

спеціаліст другої

категорії

має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)

здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм

знає основи педагогіки, психології. Дитячої та вікової фізіології

використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей

використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі

постійно вдосконалює свій професійний рівень

ефективно застосовує сучасні освітні технології, методичні прийоми, педагогічні засоби, різні форми роботи з дітьми

впроваджує інноваційні технології в освітньому процесі

обізнаний з основними нормативно-правовими  актами про освіту

уміє вирішувати педагогічні проблеми

уміє встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами, є авторитетом для них

дотримується педагогічної етики, моралі

спеціаліст першої

категорії

має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)

здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм

знає основи педагогіки, психології дитячої та вікової фізіології

лаконічно, образно, виразно і доступно ознайомлює дітей з новою інформацією

використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей

володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей дітей

використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі

постійно вдосконалює свій професійний рівень

ефективно застосовує сучасні освітні технології, методичні прийоми, педагогічні засоби, різні форми роботи з дітьми

упроваджує інноваційні технології, передовий педагогічний досвід у освітньому процесі,

використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації  освітнього процесу

обізнаний з основними нормативно-правовими актами про освіту

уміє вирішувати педагогічні проблеми, встановлювати контакт з дітьми, батьками, колегами, є авторитетом для них

уміє аргументувати свою позицію

дотримується педагогічної етики, моралі

спеціаліст вищої

категорії

має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)

здатний створювати умови для розвитку дітей, забезпечувати засвоєння ними освітніх програм

володіє широким спектром стратегії навчання та виховання

застосовує нестандартні форми організації роботи з дітьми

знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології

лаконічно, образно, виразно і доступно ознайомлює дітей з новою інформацією

використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей

володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей і здібностей дітей

використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі

постійно вдосконалює свій професійний рівень

активно й ефективно застосовує та поширює у професійному середовищі інноваційні методики і технології, педагогічні засоби

упроваджує передовий педагогічний досвід у освітньому процесі

продукує оригінальні, інноваційні ідеї

використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації освітньому процесу

вносить пропозиції щодо вдосконалення освітнього процесу в дошкільному закладі

обізнаний з основними нормативно-правовими актами про освіту

уміє вирішувати педагогічні проблеми, встановлювати контакт з дітьми, колегами, є авторитетом для них

уміє аргументувати свою позицію

дотримується педагогічної етики, моралі

 

ВИМОГИ ДО РІВНЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ТА КВАЛІФІКАЦІЇ ПРАЦІВНИКА ПРИ ПРИСВОЄННІ ЇМ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗВАНЬ

 

 

 

Складено відповідно до пунктів 5.1 – 5.7 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 р. № 930.

 

 

 

Педагогічне звання

Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації працівника

Посади, робота на яких дає право на присвоєння педагогічного звання

вихователь-методист

- має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» (якщо має базову вищу або неповну вищу педагогічну освіту, то стаж педагогічної діяльності повинен бути не менш як 8 років, а тарифний розряд - найвищим)

- досяг високих показників у роботі;

- здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність

- має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти

вихователь,

музичний керівник, інструктор з фізкультури

керівник гуртка-методист

- має найвищий тарифний розряд та повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)

- досяг високих показників у роботі

- здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність

- має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти

керівник гуртка

старший вихователь

- має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» або «спеціаліст першої категорії» (якщо має базову вищу або неповну вищу педагогічну освіту, то стаж педагогічної діяльності повинен бути не менш як 8 років, а тарифний розряд - найвищим)

- досяг високого професіоналізму в роботі

- систематично використовує передовий педагогічний досвід, бере активну участь у його поширенні

- надає практичну допомогу іншим педагогічним працівникам

вихователь-методист