ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом по дошкільному навчальному закладу (ясла-садок) №45 «Теремок» ЧМР від 04.09.2020 №65

 

ПЛАН РОБОТИ ТВОРЧОЇ ГРУПИ

педагогів

дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №45 «Теремок» Черкаської міської ради

на 2020-2021 навчальний рік

 

Проблема: «Вивчення та впровадження сучасних інноваційних  технологій в освітній процес»

 

МЕТА:

• підвищення якості дошкільної освіти та професійної майстерності педагогів;

• вдосконалення науково-методичного забезпечення освітнього процесу;

• виявлення та поширення передового педагогічного досвіду;

• впровадження та розповсюдження сучасних інноваційних освітніх технологій;

• підтримка творчих педагогів.

 

ЗАВДАННЯ:

• проаналізувати особливості організації освітньої роботи з використанням інноваційних педагогічних технологій у ЗДО;

• вивчити стан проблеми в науково-методичній літературі та передовий педагогічний досвід з використання інноваційних технологій, застосовуваних педагогами в дошкільних освітніх установах;

• систематизувати методичні матеріали щодо використання інноваційних технологій у ЗДО;

• забезпечити здійснення освітнього процесу в ЗДО з використанням інноваційних технологій.

 

 

 

 

Склад творчої групи:

Керівник: вихователь-методист Вовк В.П.;

Члени: Хряпак І.С. – вихователь;

             Голуб Н.П. – вихователь;

  Розумна В.В. – вихователь;

  Романенко А.М. – вихователь;

  Волинець О.В. – вихователь;

  Грозна Г.В. – вихователь;

  Розумний О.М. – інструктор з фізкультури.

 

 

РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ

 

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

1.

Засідання дискусійного клубу.                     

1.Ознайомлення з метою організації та напрямками роботи творчої групи.

2.Обговорення плану роботи творчої групи на 2020 – 2021 н.р.

3.Ознайомлення з сучасними інноваційними технологіями в галузі дошкільної освіти.

4. Випуск методичного бюлетеня «Інновації в освіті»

 

 

 

жовтень, 2020

Вовк В.П., керівник творчої групи, члени творчої групи

2.

Інформаційно-просвітницька робота

1.     Формування та поповнення банку даних про інноваційні технології в галузі дошкільної освіти.

2.     Формування банку даних про літературу з обраної інноваційної технології, обробка матеріалів з Інтернету,оформлення картотеки.

листопад, 2020

Вовк В.П., керівник творчої групи, члени творчої групи

3.

Дослідницько-аналітична робота

1.«Використання моделювання в навчанні переказу казок і коротких оповідань дітей дошкільного віку»

2. «Здоров’язберігаючі технології – інноваційний крок в освіті»

3. Формування та поповнення банку даних про інноваційні технології в галузі дошкільної освіти.

грудень, 2020

Вовк В.П., керівник творчої групи, члени творчої групи

4.

1. Організація проектної діяльності у закладі дошкільної освіти: дослідницькі проети.

2. Ейдетика – що це?

3. Формування та поповнення банку даних про інноваційні технологіїв галузі дошкільної освіти

лютий, 2021

Вовк В.П., керівник творчої групи, члени творчої групи

5.

1. «Са-Фі-Дансе. Танцювально - ігрова гімнастика».

2. Особливості змісту технології фізичного виховання дітей за методикою М.Єфименко.

3. Всесвіт музичних звуків. Використання системи Карла Орфа на музичних заняттях.

4.Формування та поповнення банку даних про інноваційні технології в галузі дошкільної освіти

квітень, 2021

Вовк В.П., керівник творчої групи, члени творчої групи

6.

1.Аналіз роботи творчої групи за 2020 – 2021 навчальний рік.

2. Формування банку даних про літературу зобраної інноваційної технології, обробка матеріалів з Інтернету, оформлення картотеки.

3. Анкетування.

травень, 2021

Вовк В.П., керівник творчої групи, члени творчої групи

 

 

 

 

 


ЗАТВЕРДЖУЮ

Завідувач ЗДО №45»Теремок»

 

______________ Г.Ф.Мазуренко

 

 

ПЛАН РОБОТИ ТВОРЧОЇ ГРУПИ

педагогів

дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №45 «Теремок» Черкаської міської ради

на 2019-2020 навчальний рік

з теми:

 

«Вивчення основних концептуальних положень SТRЕАМ-освіти дошкільників як нового інтеграційного підходу до розвитку, виховання й навчання дітей дошкільного віку»

 

 

Мета роботи творчої групи:  сприяння оновленню освітньо-виховного процесу через використання інноваційних підходів до розкриття творчих здібностей дитини через впровадження в практику роботи альтернативної програми формування культури інженерного мислення в дошкільників «STREAM-освіта», або «Стежинка у Всесвіт»

 

 

Очікувані результати: Впровадження в практику роботи блоково-тематичного планування освітньої діяльності з дітьми дошкільного віку за альтернативною програмою формування культури інженерного мислення в дошкільників«STREAM-освіта.

 

 

 

Склад творчої групи:

 

вихователь – методист Вовк В.П. (керівник творчої групи).

Вихователі: Мельник І.В., Кодак Л.П., Лазоренко О.В.

 

 

 

РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ

 

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

1.

Засідання дискусійного клубу.                     

1. Обговорення підготовки до процесу впровадження  в практику роботи альтернативної програми формування культури інженерного мислення в дошкільників «STREAM-освіта», або «Стежинка у Всесвіт».

2. Обміркування шляхів вирішення проблеми.

4. Обговорення і схвалення плану роботи на  2019-2020 н.р.

Розподіл обов’язків.                                                 

 

 

 

Жовтень, 2019

Вовк В.П., керівник творчої групи, члени творчої групи

2.

Інформаційно-просвітницька робота

1. Проблема самоосвіти:

професійний розвиток педагогічних кадрів як засіб підвищення якості і інформаційно-методичного забезпечення освітньо процесу з питань творчо-розвиваючого та креативного розвитку дитини.

2. Оновити  картотеку методичних матеріалів та тематичних статей  “STREAM – освіта як новий інтегрований підхід до навчання та виховання дітей дошкільного віку».

3. Методично-педагогічний  портфель напрацювань «Теоретичний аспект STREAM освіти».

Листопад, 2019

Вовк В.П., керівник творчої групи, члени творчої групи

3.

Дослідницько-аналітична робота

Все для навчання від «А» до «Я»

1. Розробка систему дидактичних ігор.

 

Грудень, 2019

Вовк В.П., керівник творчої групи, члени творчої групи

4.

Дослідницько-аналітична робота

Все для навчання від «А» до «Я»

1. Розробка конспектів інтегрованих занять

 

Січень, 2020

Вовк В.П., керівник творчої групи, члени творчої групи

5.

Круглий стіл «Лего-констуювання»

Лютий, 2020

Вовк В.П., керівник творчої групи, члени творчої групи

6.

Навчальний тренінг: «Використання нетрадиційних технік малювання у формуванні творчої особистості дитини»

Березень, 2020

Вовк В.П., керівник творчої групи, члени творчої групи

7.

Ярмарок  педагогічних  напрацювань:«Знайомство із блоково-тематичним плануванням освітньої діяль-ності з дітьми дошкільного віку за альтер-нативною програмою формування культури інженерного мислення в дошкільників “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» 

 

Квітень, 2020

Вовк В.П., керівник творчої групи, члени творчої групи

 

 

 

 

 

                                                                                                 ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                           Завідувач ДНЗ №45 «Теремок»

 

_________________ Г.Ф.Мазуренко

                                                                                        Наказ № 64 від  09.08.2017 р.

 

 

ПЛАН РОБОТИ ТВОРЧОЇ ГРУПИ

педагогів

дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №45 «Теремок»

Черкаської міської ради

на 2017-2018 навчальний рік

 

з теми: «Інформаційно-комунікаційні технології як чинник підвищення якості дошкільної освіти»

 

Мета:

- формування інформаційного освітнього середовища закладу, поетапне вирішення задач інформатизації освіти;

- упровадження нових інформаційних технологій в освітній і управлінський  процес;

- упровадження електронного документообігу.

 

Керівник творчої групи: Вовк В.П., вихователь-методист;

Члени групи: Зімін-Талпе О.В., вихователь;

                          Безвершенко Л.Я., вихователь;

                          Мельник І.В., вихователь;

                          Биченко І.Г., вихователь;

                          Дяченко В.М., практичний психолог;

                          Форостян А.А., інструктор з фізкультури;

                          Яхшибаєва О.Ю., музичний керівник.

Завдання:

* інформаційно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;

* використання ІКТ у навчально-виховному процесі;

* використання інформаційно-комунікативних технологій у навчально-виховному процесі ДНЗ.

 

Очікувані результати роботи:

1. Підвищення ефективності процесу навчання.

2. Активізація пізнавальної діяльності дітей.

3. Підвищення рівня професійної майстерності педагогів.

4. Виявлення рівня психолого-педагогічної компетенції батьків.

5. Створення єдиного інформаційного середовища.

6. Створення активної, працездатної системи підтримки сімейного виховання, через використання інформаційно-комп'ютерних технологій. 

 

№ п/п

Зміст роботи

Термін виконання

 

Відповідальні

Примітки

1.

«Інформаційно-комунікаційні технології як чинник підвищення якості дошкільної освіти»

1.Завдання творчої групи на 2017 – 2018 навчальний рік.

2. Визначення напрямків роботи  творчої групи.

3. Обговорення тематики та строків виконання творчих завдань.

4. Затвердження графіку засідань творчої групи.

5. Анкетування для визначення ступеня використання ІКТ у педагогічної діяльності вихователя.

 

Жовтень, 2017

Вихователь-методист,

члени творчої групи

 

 

2.

Семінар-практикум «Microsoft Word»

1  Шрифт, розмір; створення і редагування текстового документа.

2. Набір і редагування текстового документа, абзацні відступи та інтервали.

3. Створення та форматування таблиць; вставка малюнка.

4. Нумерація сторінок. Друк готового документа.

 

 Листопад, 2017

Вихователь-методист

Члени творчої групи

 

3.

«Використання мультимедійних технологій в дошкільному навчальному закладі»

1. Особливості використання мультимедійних технологій.

2. Запровадження комп'ютерних технологій та використання мультимедійних презентацій в роботі з дошкільникамию Структура занять.

 

3.  Практичний урок створення презентації в PowerPoint.

 

 

Січень, 2018

Члени творчої групи

 

4.

1. Демонстрація власних презентацій «Освіта сталого розвитку дошкільників. Ділимося досвідом»

2. Практичний модуль «Microsoft Publisher

 

Лютий, 2018

Вихователь-методист

Члени творчої групи

 

5.

1.  Аналіз змістовності  проведеної роботи.

2.  Сворення електронного банку конспектів, презентацій, відео фрагментів.

3. Інтернет.  Пошук інформації в мережі Інтернет.

4.Електронна пошта»

 

Березень, 2018

 

Вихователь-методист

Члени творчої групи

 

6.

« Комп'ютерні ігри – як спосіб закріплення знань здобутих дошкільниками під час навчально-виховного процесу

1.    Використання комп'ютерних ігор у освітній діяль­ності дітей дошкільного віку.

2.     Комп’ютерні ігри на­вчальної спрямованості для роботи з дітьми з огляду на вікові особливос­ті дошкільників.

3.    Педагогічні умови використання інформаційних технологій як засобу формування пізнавальної компетентності дошкільників.

4. Презентація навчальних програм «Сходинки», «Пізнайко», рекомендованих до використання під час навчально-виховного процесу у дошкільному навчальному закладі;

 

Квітень, 2018

 

Вихователь-методист

Члени творчої групи

 

 

7.

Тема:  "Мандрівка ІКТ-країною"

1.     Підбиття підсумків роботи творчої групи за 2017-2018 н.р..

2.     Підготовка рекомендацій з досвіду роботи творчої групи за рік.

3.     Перспектива на наступний навчальний рік.

 

Квітень, 2018

 

Вихователь-методист

Члени творчої групи

 

Згідно з наказом завідувача ДНЗ №45 "Теремок" від 05.09.2016 року №91 "Про організацію навчально-виховної роботи в дошкільному навчальному закладі протягом 2016-2017 навчального року" затверджено склад творчої групи:

керівник: вихователь-методист Вовк В.П.

члени: Дяченко В.М. - практичний психолог;

Журба Н.М. - вихователь;

Чигрик С.І. - вихователь;

Зімін-Талпе О.В. - вихователь;

Лазоренко О.В. - музичний керінвик.

04.04.2016.

          У 2015-2016 н.р. плідно працювала творча група педагогів (вихователь-методист Вовк В.П., вихователі Швиденко А.В., Голуб Н.П., музкерівник Яхшибаєва О.Ю.) над питанням правового виховання серед дошкільників. Кінцевим результатом роботи стала збірка "Правове виховання дошкільників - обов'язкова умова формування життєвої комперентності особиситості".

                  На педагогічній раді від 17.03.2016 (протокол №3) було схвалено і рекомендовано представити посібник на міській виставці педагогічних технологій "Зернини досвіду - 2016".

         Автори посібника  пропонують матеріали з власного досвіду роботи щодо виховання правової культури у дітей дошкільного віку, бо правове виховання дошкільників – обов’язкова умова формування життєвої компетентності особистості. На сучасному етапі розвитку суспільства право не тільки охоплює більшість сфер людської життєдіяльності, а й розширює межі своєї дії в міру ускладнення суспільних стосунків.

                    Посібник містить три розділи. Перший включає в себе матеріали призначені для вихователів-методистів та вихователів дошкільних закладів щодо організації роботи з дітьми та педагогічними працівниками: особливості формування основ правової культури з дітьми дошкільного віку; форми, засоби та методи морально-правового роботи з дошкільнятами; семінар-практикум для вихователів про захист прав дітей (з досвіду роботи дошкільного закладу). У другому розділі представлено навчально-методичний план про права та обов’язки дітей та дорослих; тематичні бесіди, дидактичні ігри та вправи; діагностичні завдання з правового виховання; план гурткової роботи «Маленькі правознавці»; розробки конспектів занять, свят та розваг (з досвіду роботи дошкільного закладу). Третій розділ висвітлює роботу з батьками з питань виховання правової культури та  правової свідомості: перспективне планування роботи з батьками на рік; план роботи школи молодих батьків «Лелеченятко»; консультації, тести, батьківські збори, пам'ятки та анкети для батьків, корисні адреси.

Наприкінці підручника подано додатки до вище викладених розділів та  список використаної літератури з даної тематики.

Посібник був позитивно відмічений компетентним жюрі і демонтрувався на обласній виставці педтехнологій.

31.03.2015.

У 2014-2015 н.р. творчою групою педагогів: Мельник Іриною Вадимівною, Зімін-Талпе Оленою Володимирівною,  Лазоренко Оленою Володимирівною на чолі з вихователем-методистом Вовк Валентиною Павлівною на міську виставку педагогічних технологій "Зернини досвіду - 2015" була представлена збірка "Виховання патріотичних почуттів дошкільників через побудову цілісного педагогічного процесу", яка була схвалена педагогічною радою ДНЗ №45 "Теремок" від 17.03.2015, протокол №3.

        Автори посібника  запропонували матеріали з власного досвіду роботи щодо виховання патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку, адже однією з найважливіших педагогічних задач, визначених Законом України «Про дошкільну освіту», є виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля.

        Посібник містить два розділи. Перший включає в себе матеріали призначені для вихователів-методистів дошкільних закладів щодо організації роботи з вихователями: шляхи, засоби та методи патріотичного виховання та визначено мету, завдання, змісту та засобів патріотичного виховання дітей дошкільного віку; розроблено консультації для вихователів та батьків, довідку про проведення тематичної перевірки з патріотичного виховання; методичні рекомендації по формуванню основ толерантності у дошкільників (з досвіду роботи дошкільного закладу). У другому розділі представлено планування навчально-виховної роботи з дітьми старшого дошкільного віку: орієнтовний план заходів на навчальний рік з патріотичного виховання; план заходів тижня патріотичного виховання "Я – громадянин України"; творчий проект з патріотичного виховання "Люблю тебе, Черкаси",  план гурткової роботи "Юні краєзнавці"; розробки конспектів занять, свят та розваг (з досвіду роботи дошкільного закладу).

Наприкінці підручника подано додатки до вище викладених розділів та  список використаної літератури щодо даної тематики.

Матеріал посібника доцільно використовувати як при плануванні навчально-виховного процесу: на заняттях, в індивідуальній роботі, під час спостережень, екскурсій тощо, так і в роботі з вихователями дошкільних закладів та батьками дошкільників. Слід визначити творчий підхід авторів навчально-методичного посібника до підбору дидактичного матеріалу.