30.08.2023

ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ НА 2023/2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

Реалізовуючи державну політику в галузі дошкільної освіти, з метою створення оптимальних умов для повноцінного розвитку дитини дошкільного віку, приведення змісту освіти у відповідності з сучасними вимогами суспільства, досягнення високого рівня показників рівня життєвої компетентності дошкільників, колектив дошкільного навчального закладу ставить такі завдання на 2023-2024 навчальний рік:

 

·        продовжити створювати максимально безпечні умови для вихованців в умовах воєнного  стану. Удосконалити партнерську взаємодію між  закладом освіти та місцевими органами управління освітою та органами  виконавчої влади, представниками Державної служби України з надзвичайних ситуацій і Національної поліції.

·        формувати елементи екологічного світорозуміння, екологічної вихованості; розвивати позитивне емоційно-ціннісне ставлення до природного довкілля; формування реалістичних уявлень про явища природи, практичних умінь, дбайливого ставлення до її компонентів;

·        розвивати логіко-математичні здібності дошкільників через стимулювання пізнавального інтересу та інтеграцію освітнього процесу.

·        продовжити формувати в дітей відчуття приналежності до своєї країни, завдяки їхній участі в діяльності  громадянсько-патріотичного змісту.

·        провести самооцінювання діяльності закладу за напрямом «Здобувачі дошкільної освіти. Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку, набуття нею життєвого соціального досвіду».

Завдання на літній період:

 

 

1.             Створити умови для ефективного оздоровлення дітей улітку шляхом упровадження сучасних здоров’язбережувальних та здоров’яформувальних технологій.

2.            Реалізувати систему заходів, направлених на оздоровлення і фізичний розвиток дітей, їх етичне виховання, розвиток допитливості і пізнавальної активності, формування культурно-гігієнічних і трудових навичок.

3.          Продовжити поглиблену роботу з розвитку у дошкільників позитивного ставлення до духовних цінностей через ознайомлення з літніми народними та календарними святами.

4.         Здійснювати педагогічну і санітарну освіту батьків по питаннях виховання і оздоровлення дітей в літній період.

 

 

 

 

30.08.2022

ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ НА 2022/2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

 

·     Сприяти формуванню у дошкільників соціально-громадянської компетентності, як здатності до прояву соціальних почуттів, емоційно-ціннісного ставлення до суспільних подій і явищ, оволодінню дітьми навичками соціальної активності та взаємодії з ровесниками та людьми, які її оточують. 

·     Проводити цілеспрямовану освітню діяльність щодо формування в учасників освітнього процесу безпечної поведінки в довкіллі з урахуванням умов воєнного ( післявоєнного) стану. Використовуючи різні форми організації освітнього процесу навчати дошкільників обачності, навичок орієнтування та адекватної реакції на різноманітні чинники ризику для життя.

 

·     Продовжувати формувати розмовне мовлення дітей шляхом використання сучасних технологій, розвитку зв'язного мовлення, прозових та поетичних творів сучасних авторів, кращих зразків малих фольклорних жанрів; акцентувати увагу на підвищенні рівня культури українського мовлення дошкільників.

 

 

·     Продовжувати підвищувати рівень професійної майстерності педагогічних працівників в проведенні різних форм організації освітнього процесу (очної, дистанційної та змішаної ), проведенні онлайн-заходів, оволодінні формами та методами взаємодії між учасниками освітнього процесу відповідно до конкретної ситуації кожної дитини.

27.08.2021

 

 Пріоритетні завдання на 2021/2022 навчальний рік:

1.       Проводити просвітницьку роботу серед батьків щодо нового змісту Державного стандарту дошкільної освіти та завдань батьків, як учасників освітнього процесу, по формуванню ключових компетентностей, важливих для подальшого навчання дитини на наступних рівнях освіти.

2.       Сприяти удосконаленню культури українського мовлення між учасниками освітнього процесу як основи формування національно-патріотичних почуттів. Спрямувати діяльність педагогів на формування розмовного мовлення дітей шляхом використання сучасних технологій, розвитку зв'язного мовлення, прозових та поетичних творів сучасних авторів, кращих зразків малих фольклорних жанрів.

3.       Удосконалювати роботу з художньо-естетичної компетентності дошкільників, впровадження сучасних технологій художньо-продуктивного циклу, активізацію творчого потенціалу педагогів та батьків, об’єднаних загальним спрямуванням по залученню дітей до мистецької культури. Розвивати загальну музикальність здобувачів освіти, здібності музичного виконавства і творчості, формувати елементарні основи музичної культури.

4.       Продовжувати  формувати фізично-розвинену особистість дитини, виховувати свідоме ставлення до здорового способу життя шляхом впровадження інноваційних технологій у фізкультурно-оздоровчій роботі дошкільного  навчального закладу.

 

5.       Продовжити роботу по використанню інноваційних освітніх технологій, зокрема ігрових технологій  у роботі з дітьми; комплексне інтегрування конструювання у різноманітні форми роботи освітнього процесу.

28.08.2020

Пріоритетні завдання на 2020/2021 навчальний рік:

 

Відповідно до досягнень, виявлених недоліків, запитів батьків та державних вимог, педагогічний колектив дошкільного закладу ставить перед собою на 2020-2021 навчальний рік такі завдання:

 

1.Формувати здоров’язбережувальну компетентність дитини: знайомити з умовами збереження власного здоров’я, значенням рухової активності та безпечного харчування в зміцненні здоров’я, впливом природних чинників на стан здоров’я. Виховувати у дітей ціннісне ставлення до чистоти довкілля як важливої умови безпечного проживання людини у природному середовищі.

 

2. Здійснювати методичний супровід впровадження в освітній процес інноваційних технологій. Підвищувати рівень культури педагогів у використанні мультимедійних засобів для самоосвіти та в організації навчально-пізнавальної діяльності дошкільників.

 

3.Продовжити роботу по створенню й підтримці сучасного освітнього простору, сприятливого  для гармонійного розвитку особистості дошкільника як гаранту готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.

4.Продовжити процес формування особистості дитини, а також її правильного ставлення до трудової діяльності: суспільних мотивів трудової діяльності, поваги до праці дорослих, дбайливого ставлення до результатів праці інших.

 

5. Забезпечити активне вивчення усіма працівниками закладів дошкільної освіти нових нормативно-законодавчих документів в галузі дошкільної освіти, здійснювати методичний супровід реалізації законодавчих положень в освітній діяльності.

 

 


04.09.2019

Пріоритетні завдання на 2019/2020 навчальний рік:

Відповідно до досягнень, виявлених недоліків, запитів батьків та державних вимог, педагогічний колектив дошкільного закладу ставить перед собою на 2019-2020 навчальний рік такі завдання:

 

1.    Формувати у дітей мотивації (потреб, інтересу, почуття обов’язку і відповідальності), позитивно-емоційного ставлення до праці як форми буття і способу самореалізації людини. Розширювати уявлення про структуру трудового процесу, взаємозв’язок між компонентами трудової діяльності, про природні ресурси, необхідність їх економного використання, про необхідність трудової діяльності в житті людей.

2.    Забезпечувати наступність та взаємодію в педпроцесі закладу дошкільної освіти та початкової школи як єдиної динамічної та перспективної системи спрямованої на безкризовий перехід до школи в умовах освітньої реформи «Нова українська школа» Підвищувати психолого-педагогічну  компетентність педагогів та батьків щодо  готовності дошкільників до НУШ.

3.    Продовжувати розвивати у дітей уявлення про місце кожної людини в соціальному середовищі, необхідність дотримання морально-етичних норм суспільства; формувати ціннісне ставлення до культури українського народу, його історичного минулого, мови, звичаїв, традицій; виховувати почуття власної гідності як представника українського народу.

4.    Продовжувати сприяти формуванню позитивно-діяльного, оптимістичного ставлення дитини до життя, креативності та критичного мислення. Підвищувати ефективність  використання потенційних можливостей гри як  форми організації життєдіяльності  дошкільника,  методу і засобу педагогічного впливу.

 


31.08.2018

Пріоритетні завдання на 2018-2019 навчальний рік.

 

Відповідно до досягнень, виявлених недоліків, запитів батьків та державних вимог, педагогічний колектив дошкільного закладу ставить перед собою на 2018-2019 навчальний рік такі завдання:

 

1. Діяльність методичної служби спрямувати на творчу реалізацію професійної діяльності педагогів з урахуванням положень Закону України "Про освіту"

       2.  Підвищувати рівень методичної культури педагогів у вирішенні завдань морального виховання.  Сприяти формуванню у дошкільників моральних знань, суджень, моральних потреб, що мотивують до дотримання моральних норм та протидії їх порушенню.

      3. Формувати у здобувачів дошкільної освіти життєву компетентність за освітньою лінією "Гра дитини". Удосконалювати їх творчі здібності, самостійність, ініціативність, організованість в ігровій діяльності та розвивати стійкий інтерес до пізнання довкілля і реалізації себе в ньому.

       4. Продовжувати роботу щодо підвищення рівня культури українського мовлення дошкільників як основи формування національно- патріотичних почуттів, відповідно до завдань Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді. Формувати розмовне мовлення дітей шляхом використання сучасних технологій розвитку зв'язного мовлення, прозових та поетичних творів сучасних авторів, кращих зразків малих фольклорних жанрів.

      5. Продовжувати роботу з налагодження тісної взаємодії з родинами та громадськістю щодо надання якісної дошкільної освіти завдяки розширенню форм та видів співпраці з ними, прозорості та відкритості роботи закладу через роботу веб-сайту, створення відкритої групи в соціальній мережі Facebook та поширення інформаційно-комунікативних технологій у роботі закладу дошкільної освіти з дітьми, педагогами, батьками та громадськістю.