ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ / СТАРША ГРУПА
05.05.2020
1.Заняття.навчання елементів грамоти
Тема: «Звуки [в], [в’]. Літера Вв»
2.Інтегроване заняття: Ознайомлення з природним довкіллям +аплікація
Тема:« Бузок цвіте»
04.05.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ДИТИНА В СОЦІУМІ. МАЛЮВАННЯ (старша група)
Заняття 1. Дитина в соціумі.
Тема. ХАЙ ЗАВЖДИ БУДЕ ДРУЖБА
Заняття 2. Образотворча діяльність. Малювання
Тема. Чарівний птах
29.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ЛОГІКО – МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК (старша група)
Заняття. Логіко – математичний розвиток
Тема. Годинник
28.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ГРАМОТА. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДНІМ ДОВКІЛЛЯМ. ЛІПЛЕННЯ (старша група)
1.Заняття.навчання елементів грамоти
Тема: «Звуки [т], [т’]. ЛітераТт»
2.Заняття: ліплення
Тема:«Персонажі до казки «Колобок»
3. Заняття: Ознайомлення з природним довкіллямТема: “Птахи весною”
27.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З СОЦІУМОМ. МАЛЮВАННЯ (старша група)
1.Заняття :Ознайомлення з соціумом
Тема: « Обереги українців»
2.Заняття:Малювання
Тема: «Український рушничок»
24.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ. ОБРАЗОТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ (старша група)
1. Заняття. Дитина у природному довкіллі
Тема. Стихійні лиха: блискавка, буревій, град.
2. Заняття. Образотворча діяльність
Тема: Виготовлення паперових квітів в техніці орігамі
23.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ЛОГІКО – МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК. ДИТИНА В СОЦІУМІ (старша група)
1.Заняття: логіко – математичний розвиток
Тема: «Рахунок в межах десяти. Рішення прикладів. Об’ємні геометричні фігури»
2.Заняття: дитина в соціумі
Тема: «ТАЄМНИЦІ ЧАРІВНОГО ВОГНЮ»
22.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ЛОГІКО – МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК (старша група)
1.Заняття: логіко – математичний розвиток
Тема: «Веселі забави»
21.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ГРАМОТА. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДНІМ ДОВКІЛЛЯМ. ЛІПЛЕННЯ(старша група)
1. Заняття. Грамота
Тема. Звуки [з],[з’]. Літера З з
2. Заняття. Ознайомлення з природним довкіллям.
Тема. Сторінками Червоної Книги України
16.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ЛОГІКО – МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК (старша група)
Заняття. Логіко-математичний розвиток
Тема. Лісова математична школа
14.04.2020
1.Заняття.навчання елементів грамоти
Тема: «Звуки [с], [с’]. ЛітераСс»
2.Заняття: ліплення
Тема: «Великодній кошик»
3.Заняття: Ознайомлення з природним довкіллям
Тема : «Вітер-вітерець»
13.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З СОЦІУМОМ. МАЛЮВАННЯ (старша група)
Інтегроване заняття: (ознайомлення з соціумом ,малювання)
Тема: «ВЕЛИКОДНЄ СВЯТО»
10.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДНІМ ДОВКІЛЛЯМ. ОРІГАМІ (старша група)
Заняття: Ознайомлення з природним довкіллям.
2.Заняття : орігамі
Тема: «Паперові зайченята»
09.04.2020
08.04.2020
1.Заняття: логіко – математичний розвиток
Тема: «Число 1-10.Розв’язування задач. Орієнтування у часі»
07.04.2020
07.04.2020
НЕНУДНИЙ КАРАНТИН
На жаль, хвороба не запитує про наші плани. Ось так і цієї весни на нас звалився карантин і самоізоляція. А з ними порушилося календарно-тематичне планування на цей період, а саме цікаві теми: «Загадковий підводний світ», «Космічна подорож», «Наші друзі-птахи», «Земля-наш спільний дім».
Отже, щоб не нудьгувати вдома, запрошую батьків та їх дітей прийняти участь у вивченні цікавої теми «Загадковий підводний світ». Пропоную почитати, подивитися мультфільми, розглянути енциклопедії, помалювати на цю тему. І ще завдання для великих і маленьких – ліплення тваринного і рослинного підводного світу: рибки, черепашки, восьминоги, морські коники і т.ін. Думаю, що батьки разом із своїми дітьми із задоволенням приймуть участь у виконанні цих завдань. А фото того, що у вас вийде, розміщуйте на сторінці facebook , у коментарях, прямо під цією публікацією! Бажаю успіху!
07.04.2020
Заняття.навчання елементів грамоти
Тема: «Звуки [н], [н’]. Літера Н»
Мета: закріплювати уявленядітей про звуки [н, н′]; вчитивиділятиїх у словах: на початку, у середині та кінці слова; практикуватися у читанніпрямих та оберненихскладів з вивченою буквою «Н», «н» («ен»), показати її різне звукове значення; виробляти навички читання складами.
07.04.2020
КОСМІЧНА ПОДОРОЖ
(до дня першого польоту людини в космос – 12 квітня)
Що таке космос, хто такі космонавти, як зробити космічну подорож - ці та інші питання задають діти дорослим. Тема таємничого і незвіданого космосу, про який всі говорять, але який не можна побачити, дуже цікавить маленьких землян.
У той час, коли бабусі й дідусі сучасних дошкільнят були дітьми, людство подолало земне тяжіння і ступило на поріг Всесвіту. Космічну еру на нашій планеті відкрив Юрій Гагарін - перший космонавт Землі. На першому космічному кораблі він один раз облетів земну кулю. Юрій Гагарін в ілюмінатор спостерігав, як виглядає Земля з такої величезної висоти. Він бачив земні гори, моря, ліси, а також Сонце і зірки, що знаходяться в космосі. Перший космонавт розповів людям, яка прекрасна наша планета.
Космічну подорож неможливо здійснити без космічного корабля. Ракета - будинок для космонавта. Саме з ракети починаються справжні космічні пригоди, ось чому ракетна тема так цікавить малюків.
Список справ на день
1. Організувати вдома космодром, побудувати ракету з підручних матеріалів - стільців, ковдр, коробок, диванних подушок.
2. Готувати до польоту загін космонавтів - посилити харчування, почати робити космічну зарядку, проводити ігри на тренування спостережливості, уваги і пам'яті.
3. Подивитися всією сім'єю мультфільм «Дитячі фантазії. Політ в космос» https://youtu.be/-vceBCPFSoQ або почитати казкову повість Миколи Носова «Незнайко на Місяці».
Влаштуйте космічний тиждень у себе вдома!
Можна побудувати одну ракету з кубиків, а можна цілий космодром для космонавтів.
Картонна коробка з-під холодильника або іншої великої побутової техніки - прекрасний матеріал для будівництва ракети. Спочатку, звичайно, дітям знадобиться допомога дорослих, зате потім вони довго і захоплено гратимуть в космічні гри, потрібно лише трохи увімкнути фантазію дорослим і надихнути дітей на створення цікавих і творчих іграшок із підручного матеріалу.
Конструювання із паличок для лічби – настільна багатоваріантна гра. З них можна викладати не тільки ракети, а й інші зображення космічної тематики.
Для створення ракети цікаво використовувати «Танграм». Цю головоломку можна зробити своїми руками, просто вирізавши з паперу або картону трикутники різних кольорів.
Пропонуємо вашій увазі підбірку майстер-класів по виготовленню ракети із підручних матеріалів! Перейдіть за посиланням: https://vseznayko.com/dovidnik/raketa-svo-mi-rukami-dlya-ditej-yak-zrobiti-raketu-z-pidruchnix-materialiv/
06.04.2020
Інтегроване заняття: (ознайомлення із соціумом ,малювання)
Тема: «Наша домівка – планета Земля»
Мета: систематизувати знання дітей про планету Земля; продовжувати ознайомлювати дітей з глобусом як із моделлю планети Земля; вчити правилам поводження для збереження природи на Землі; розвивати увагу, спостережливість, пам’ять, творчі здібності,естетичний смак; виховувати любов і бережне ставлення до природи.
Хід:
– Океани й континенти,
Гори і ліси,міста й поля –
Це,малюк,твоя планета,
Називається,Земля
( показати глобус та провести з дітьми бесіду )
Ось і наша планета. Якої форми наша Земля? (Круглої).
Як називається макет, на якому зображена наша Земля?
Так, це глобус, модель планети Земля.(Діти розглядають глобус)
§ Який колір переважає на ньому? Синій. Це вода.
§ Що ще є на Землі крім води?
§ Це суша. На суші є ліси та гори, поля, пустелі, міста та села. На суші живуть люди, тому що на ній зручно будувати свої оселі.
Як називають людей, які живуть на ній? ( Земляни)
А для Землі рідний дім – це Космос. Космос – це простір, що огортає з усіх боків нашу планету, тобто Земля наша, де живе?(У Космосі).
Отже, планета Земля складається із суходолу і води. А ось наша країна, як вона називається?.
А ще на Землі є інші країни Англія, Франція, Чехія, Німеччина…
§ Хто живе в цих країнах?
В Англії – англійці, в Франції – французи, в Америці – американці, в Україні – українці.
Отже, нашу планету населяють люди різних національностей. Вони відрізняються і кольором шкіри, і своєю культурою й звичаями.Це все є на нашій планеті.
Без людини не існувало б життя на Землі. Так, вона також є частинкою Землі. Людина піклується про все, що є на планеті.Та чи завжди людина ставиться до природи добре?Звичайно, що не завжди.
Діти, планета Земля – це наш з вами дім. Тож завжди пам’ятайте, що наша планета, хоча й дуже велика, потребує від нас дбайливого ставлення і турботи.
ЗЕМЛЯ
Блакитні простори, зелені ліси —
Ніде не знайдеш ти такої краси!
У космосі є ще багато планет,
Немає лишень життя там прикмет.
Ти наша домівка, плането Земля,
Ти гарна і зблизька, красива здаля.
Дивуються інші планети всі щиро:
"Яка ж ти, сестричко, блакитно-вродлива!"
А тепер пропоную намалювати нашу планету Земля за уявою.
02.04.2020
1.Заняття: логіко – математичний розвиток
Тема: «Математичні цікавинки»
Мета: далі навчати дітей розуміти кількісні відношення між числами в межах десяти, продовжувати закріплювати вміння дітей розв’язувати приклади, називати сусідів числа; розвивати логічне мислення дітей ,кмітливість ,увагу.
Хід:
1.Логічні завдання:
§ Яких фруктів не вистачає в рядку?
§ Знайди числа,яких не вистачає кожній змійці
2.Розв'яжіть приклади:
3. Знайдіть сусідів чисел:
4. Порівняй:
31.03.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ГРАМОТА. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДНІМ ДОВКІЛЛЯМ. ЛІПЛЕННЯ (СТАРША ГРУПА)
25.03.2020
24.03.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ГРАМОТА. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З СОЦІУМОМ. ЛІПЛЕННЯ.
23.03.2020
СТАРША ГРУПА.
20.03.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ДИТИНА В ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ. СТАРША ГРУПА.
Адреса:
ДНЗ №45 "ТЕРЕМОК"
вул. В.Чорновола, 233/а,
Черкаси, 18028
Телефон: (0472) 64-61-77
em@il: dnz_45@ukr.net