13.03.2020

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ

В ЗДО №45 "Теремок"

Шановні батьки!

На період карантину у нашому садочку організовано освітній процес у дистанційному режимі. Запрошуємо всіх приєднатися до дистанційного навчання, де ви зможете ознайомитися з рекомендаціями, порадами, побачити елементи освітньої діяльності з дітьми та ін. Завдання для дошкільників будуть розміщені  на сайті закладу та у групах  Viber. Детальну інформацію щодо їх виконання можна отримати у вихователів групи, яку відвідує дитина.

Дякуюємо за увагу, бажаємо всім здоров'я!

На період карантину можна буде тримати аудіо та відеозв'язок з вихователями для дистанційного навчання вихованців в месенджерах Viber, Telegram, Whatsapp


24.04.2020

Безпечна поведінка в побутових умовах

Шановні батьки та юні друзі!

Саме досвід батьків дитина переймає в процесі її становлення, як особистості, саме від них вона вперше дізнається про Всесвіт, про те, що добре, а що погане. 

Досвід – це модель поведінки, яка формується під час вирішення певних життєвих ситуацій за програмою: «певна умова — певне рішення». Інакше кажучи, потрапляючи у подібну ситуацію людина діє за раніше сформованою схемою. Саме цим моделям поведінки ми повсякденно навчаємо своїх дітей. Ось чому, насамперед, батькам дуже важливо знати та дотримуватися  елементарних правил безпеки в житті та побуті.

 

Важливо знати! Коли дитина бачить, що батьки завжди вимикають все газове та електрообладнання, виходячи з приміщення, своєчасно ремонтують пошкоджені розетки, вимикачі та інші електроприлади, слідкують за тим, щоб балкони та сходові клітини в під’їзді не були захаращені, паркують свій автомобіль таким чином, щоб він не стояв на пожежному гідранті та не перешкоджав проїзду іншим автомобілям, у тому числі й спеціальному транспорту служб швидкого реагування, у неї формуються корисні звички та позитивний світогляд. Таким чином, батьки, які завжди готові допомогти ближньому, дбають про власну  безпеку та безпеку оточуючих, можуть бути впевненими, що їхня дитина вчинятиме так само, а відповідно забезпечить власну безпеку і собі, і своїм дітям в майбутньому. Ваша звичка позитивно, по-доброму реагувати на оточуючий світ, дотримуватися правил безпеки життя, як наслідок, буде чудовим прикладом також і для інших людей.

«Найвища перемога ― це перемога над самим собою. Це означає перемогти свої негативні думки, навчитися їх контролювати, навчитися контролювати свої емоції».  

Анастасія Нових

На зміну весні прийде більше осяяне і зігріте сонечком літо, але в довгий літній день  нас може очікувати небезпека.

Завдяки тому, що світить сонечко і суха трава, листя та сухостої здатні дуже легко спалахнути через необачність та недбалість людей. Хочемо нагадати вам, що маленька іскра здатна швидко вирости у неконтрольовану стихію вогню. Така пожежа може знищити доволі великі площі, перекинутись на будівлі, загрожувати здоров’ю та життю людей. Будьте обачними не грайтесь з вогнем, не розпалюйте вогнища.

Інша небезпека може спіткати Вас під час сильних поривів вітру, які доволі часті в літку. Тому хочемо нагадати, що під час сильного вітру, буревію не варто виходити на вулицю. Безпечніше буде у власному помешканні, але необхідно щільно закрити вікна в квартирі. Якщо сталося так, що негода застала Вас на вулиці пам’ятайте, що небезпечно ховатися під деревами, особливо старими, не ходити під електропроводами, триматися подалі від старих будівель, адже вітер може зірвати частину покрівлі та травмувати перехожих поряд людей.

У літню пору учні закладів освіти пішли на довгождані канікули. Але, щоб пройшли ці дні весело та незабутньо необхідно зробити їх безпечними. Давайте нагадаємо собі кілька правил і візьмемо їх на озброєння:

1.     Причиною пожежі може стати неправильне користування електроприладами: електочайниками, електрокип’ятильниками, прасками, телевізорами, комп’ютерами, холодильниками.

2.     Якщо засидівся перед телевізором чи комп’ютером, пам’ятай, що шкодиш не лише своїм очам, але й наражаєш себе на небезпеку через можливість виникнення пожежі. При перегріванні електроприлади можуть самозагорятися. Обов’язково давай перепочивати і своїм очам, і телевізору.

3.     Не можна одночасно вмикати кілька електроприладів, адже перевантаження електромережі призводить до пожежі.

4.     Коли є бажання допомогти мамі й попрасувати речі, пам’ятай, що залишати без догляду ввімкнену в розетку праску не можна.

5.     Підігріваючи собі їжу, пам’ятайте, що цей про це не можна залишати без нагляду.

6.     Не забувайте перевіряти чи вимкнули Ви воду, газ та світло.

7.     Коли Ви знаходитесь самі удома пам’ятайте, що розваги мають бути безпечними. Не грайтеся сірниками, дуже небезпечно запалювати їх в приміщеннях, на балконах чи горищах. Ви можете тільки уявити, яке лихо може статися через це.

В разі, якщо виникла пожежа чи інша небезпечна ситуація не панікуй, відразу зателефонуй до Служби порятунку за номером «101».

 

Пам’ятайте! Ваша дитина копіює Вас в усьому: у словах, вчинках, поведінці. Таким чином дитина пізнає світ, навколишню реальність. Дитина вчиться відпочивати, працювати, реагувати на ті чи інші життєві ситуації. Саме тому вкрай важливо кожному дорослому пам’ятати, що своєю позитивною поведінкою, добрими вчинками, шанобливим ставленням до оточуючих, дотриманням правил поведінки, суспільної моралі та правил безпеки ми закладаємо не тільки майбутнє нашої дитини, але й суспільства в цілому. Все залежить від нас самих. Благородність виховується благородністю. Добро породжує добро!


23.04.2020

Що робити з дітьми під час карантину: ресурси і поради

 

Дуже часто питають про те, як це - сидіти під час карантину вдома з дітьми. Адже карантин під час короновірусу - це не просто сидіння вдома.

 

Дуже важливо розуміти, як саме організувати простір і час дітей вдома. Саме тому ми пропонуємо вам ресурси, які допоможуть дітям з цікавістю провести час, а , вам, батькам, допоможуть знайти відповіді на всі запитання, зробивши життя цікавим і пізнавальним!

 

1. "Весела абетка".

Сайт призначений для дошкільнят, їх батьків, а також вихователів дошкільних навчальних закладів. Тут можна знайти багато корисної інформації по вихованню та навчанню дітей від народження і до 7 років, літературу та ігри для дітей, і просто цікаву та корисну інформацію.

abetka.ukrlife.org/

2. "ПДР для детей".

Цей розділ для дітей допоможе батькам в легкій віршованій формі навчити малюків правилам дорожнього руху, пояснити дітям, що таке світлофор, пішохідний перехід, зебра і як потрібно поводитися на дорозі.

https://little.com.ua/pdd/

3. Проект "З любов'ю до дітей".

Розвиваючі уроки для дітей. За допомогою анімації сучасні діти відкривають для себе чарівний світ.…

https://www.youtube.com/user/SonechkoProject

4. Сайт "Петрик".

Українські казки для дітей - автори Іван Франко,Леонід Глібов, Марко Вовчок, Леся Українка, Олена Пчілка, Юрій Федькович, Григорій Квітка-Основ’яненко, Левко Боровиковський, Петро Гулак-Артемовський, Євген Гребінка, Микола Костомаров, Пантелеймон Куліш, Юрій Федькович, Іван Наумович, Василь Сухомлинський та багато-багато інших.

https://mala.storinka.org/українські-казки-для-дітей.html

5. Ukraine WOW

Інтерактивна виставка-подорож по Україні та з Україною у компанії.

https://ukrainewow.com

Джерело: сайт ДНЗ №24 "Ластівка" м.Мелітополь
Дякуємо колегам!

 

 

21.04.2020


07.04.2020

НЕНУДНИЙ КАРАНТИН

На жаль, хвороба не запитує про наші плани. Ось так і цієї весни на нас звалився карантин і самоізоляція. А з ними порушилося календарно-тематичне планування на цей період, а саме цікаві теми: «Загадковий підводний світ», «Космічна подорож», «Наші друзі-птахи», «Земля-наш спільний дім».

 

Отже, щоб не нудьгувати вдома, запрошую батьків та їх дітей прийняти участь у вивченні цікавої теми «Загадковий підводний світ».  Пропоную почитати, подивитися мультфільми, розглянути енциклопедії, помалювати на цю тему. І ще завдання для великих і маленьких – ліплення тваринного і рослинного підводного світу: рибки, черепашки, восьминоги, морські коники і т.ін. Думаю, що батьки  разом із своїми дітьми із задоволенням приймуть участь у виконанні цих завдань. А  фото того, що у вас вийде, розміщуйте на сторінці facebook , у коментарях, прямо під цією публікацією! Бажаю успіху!


27.03.2020

     Як організувати дозвілля дитини під час карантину

   (консультація  для  батьків)

 

Зараз  у  нас  триває  карантин. Зачинені всі освітні  заклади і, як  наслідок, батьки вимушені  теж  залишатися вдома. Як же  батькам  організувати  день, щоб діти мали можливість і  розважатися , і розвиватися? Дитині дошкільного  віку, на відміну  від школяра, потрібно допомогти організувати власну діяльність.

     Насамперед дорослі мають  організувати свій день так, щоб якнайменше  змінити  розпорядок  дня  дитини від  розпорядку дня в  дитячому закладі. Адже  карантин закінчиться, і  діти  повернуться до  звичного розміреного  життя  садочка. І краще, щоб  малюку не прийшлося  занову  до нього привчатися. Батькам потрібно розуміти, що  змінилося тільки  місце перебування  більшої  частини  дня дитини, а її діяльність  повинна  і надалі бути  такою, як і була( по можливості) , або трішки  змінена. Психологи  радять   написати на аркуші паперу або на стікерах докладний розпорядок дня і повісити його так, щоб дитина постійно його бачила. Важливо, щоб у неї були чіткі очікування з приводу того, що буде відбуватися протягом дня - коли буде час для ігор, читання і відпочинку.

День повинен починатися  з  гігієнічних  процедур,  ранкової  гімнастики,  сніданку. Протягом  дня  батьки( або інші  дорослі, які  будуть знаходитися з  дитиною  вдома) повинні  організувати  навчальну,  ігрову, самостійну  діяльність  дитини. Якщо це  дитина старшого  дошкільного  віку,  то  вона  більш  самостійна і  тому  контролювати  самостійну  діяльність  не обов’язково, а  з малюкам  молодшого  дошкільного  віку  потрібна  допомога. Навчальну  діяльність  можна організувати як до обіду,  так  і  після  денного  сну (денний  сон  теж  бажано  не  відміняти).  Програму,  за  якою  працюють в  дитячому  садочку  можна  знайти  на  сайті МОН  або  проконсультуватися   з  вихователями, в  програмі  чітко  вказані   вікові  особливості  відповідного   віку  та   знання   з  кожної  освітньої  лінії,  які  повинна   отримати  дитина,  відповідно  до  вікової категорії.   Цим  самим  батьки  можуть зорієнтуватися на  те,  що  вже  знає  їхня  дитина  і  чому  її  ще  потрібно  навчити. Так,  це   може  бути  складно, бо  існують  різні  форми  та    методи  роботи  з  дошкільнятами. Але  не  обов’язково  в  домашніх  умовах  дотримуватися  всього  цього.  Головне  - в  доступній  для  дитини  формі  пояснити  матеріал,  дати  змогу  закріпити  в  практичних  вправах (якщо  це  необхідно), бажано  використовувати  наочний  матеріал,  щоб  дитина  краще  змогла  зрозуміти  те,  що  їй  пояснюють.   На  практиці  в  садочках  використовують  дидактичний  матеріал,  роздатковий,  відео  та  аудіо записи. В  наш  час інформаційних  технологій  зробити  це  нескладно.  З  підручного  матеріалу  можна  виготовити   наочність (  матеріал  для  лічби, геометричні  фігури, цифри, літери  тощо).

Яку діяльність запропонувати дошкільнику  протягом  дня.

Ігрова

Гра завжди  зацікавлює  дитину.  Ігрова діяльність сприяє  розвитку в дитини навичок,   умінь, необхідних для самообслуговування й надання допомоги дорослим.  У  сюжетно-рольових іграх дитина   відтворює  та   моделює   прибирання, прання, одягання, прийому їжі, одягання й роздягання  на  прикладі  ляльки  чи  іншої  іграшки. 

Трудова

У  малят є бажання самостійно виконувати деякі трудові  доручення  — мити посуд, накривати на стіл, підмітати. Тому  дитині   слід давати посильні трудові доручення.

Художньо-продуктивна

 Малювання,  ліплення,  аплікація,  конструювання -  це  те,  що ,  напевно, подобається  робити  дитини  найбільше.  У  цих  видах художньо-продуктивної діяльності  малюк  має  змогу  втілити  свої  задуми  та реалізувати  творчі  здібності, незалежно  від  дорослого.

  Важливо ще  й  те,  що  батьки  повинні  контролювати    перебування  дитини  перед  комп’ютером  чи  планшетом.  Потрібно   організувати  перебування  на  свіжому  повітрі.

  Дитині   корисно  буде  послухати  казку,  оповідання,  вивчити  вірш,  переказати  прочитаний  твір.  Це  можна  зробити  за  допомогою  запитань,  малюнків. Цікава  форма  роботи – складання  казки,  можливо  її  героями  будуть  нереальні  фантастичні  створіння  і  нехай  дитина  дає  волю  своїм  фантазіям,  а  дорослий  занотовує  казку  і  складає  в  скарбничку ( можливо  це  не  останній  карантин  вашої  дитини  і  таких  творів  буде  ще  багато).

  Зараз  є   багато  цікавих  настільних  ігор,  які   розвивають  логічне  мислення, пам’ять,увагу – і  це  теж  буде  цікавим  заняттям  для  дітей.

  Ще  одним   цікавим  заняттям  для  дитини  буде  дослідницька  діяльність. Можна з  дитиною  провести  досліди,  ознайомитися  з властивостями   деяких  матеріалів.

  Можна  організувати  тематичні  домашні  вечірки  або  недільники (запросити двоє – троє  друзів), підготувати  сценарій, костюми, декорації, конкурси, призи.

Деякий  час можна приділити перегляду  мультфільмів та  розвиваючих і  пізнавальних відео на   YouTube  каналі.

       Не  ізолюйте  дитину  від суспільства. Підтримуйте  контакт з  друзями  та  близькими. Дитина    може  спілкуватися з друзями   та  близькими , яких ви не можете відвідати особисто, використовуйте  відеочати.

 

Перелік  дитячих  сайтів на  допомогу  батькам: 

https://sashkaua.ucoz.ua/ «Вірші», «Казки» та «Оповідання» ви маєте можливість
почитати вірші, казки та оповідання для дітей різних авторів.
http://posnayko.com.ua/ Журнал "Пізнайко": вірші, казки, творчість.
https://www.solnet.ee/ Розвиваючі, навчальні ігри для самих маленьких та ще багато
цікавого і для батьків.
http://edugames.rozumniki.ua/ навчальні програми для дошкільнят та дітей молодшого
шкільного віку з інтерактивними вправами, веселими анімованими персонажами,
яскравими сюжетами та звуковим супроводом
https://childdevelop.com.ua/ завдання на логічне мислення, підготовка руки до письма
тощо
http://detsky-mir.com/ завдання для дітей різного віку, аудио книги, підготовка до
школи, творчість
http://www.raskraska.com/ Раскраски для детей - бесплатно распечатать, скачать,
раскрасить онлайн


16.03.2020

Дистанційне навчання

1. Дидактичні ігри “Який малюнок наступний” https://childdevelop.com.ua/worksheets/1950/

2. Математика для дошкільнят. 
3.Скоромовки для дітей
4. Незвичні способи малювання
5. Вчимося читати по складах
6. Пори року та назви місяців розвиваючі мультфільми
7. Розвиваючі мультфільми для дітей
8. Ігри для дітейвід 3 до 5 років
http://www.happy-land.org/post/games-for-kids
9. 3.50 обов’язкових завдань для дошкільника на карантині
http://www.happy-land.org/post/games-for-kids

 

17.03.2020

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ПЕРЕЛІК БЕЗПЕЧНИХ РОЗВИВАЛЬНИХ САЙТІВ ДЛЯ ДІТЕЙ.

Щоб ваших дітлахів не затягнули сумнівні місця всесвітньої павутинки – запропонуйте їм перелік сайтів та блогів перевірених і безпечних: для розваг, навчання та розвитку.

 

http://chytanka.com.ua/ веб-проект “Читанка” – це дитяча публічна онлайн-бібліотека. У  бібліотеці зібрані ті книги, які давно не перевидаються і яких у крамницях не знайдеш.

http://www.levko.info – дитячий сайт, що пропонує багатий вибір дитячих ігор, лічилок, загадок, віршів, казок, аудіо та відео матеріалів, а також тут можна знайти поради до різноманітних саморобок, розмальовки, найпростіші кулінарні рецепти для малечі, матеріали про дитячі свята.

http://www.zrobysama.com.ua – це блог про речі, які можна зробити власноруч: листівки, альбоми, скрапбукінг, декор, вишивки.

http://www.nosiki.cv.ua/- Матеріали для раннього розвитку дітей, музичні альбоми дитячіх гуртів, та виконавців, мінуси, ноти, музичні сценарії до дитячих свят та ранків, матеріали для розвитку творчих здібностей, кліпи з мультиків (пісеньки), багато книжок, журналів для дітей, казки від сучасних письменників, загадки та віршики на будь-які теми (також англійською)

http://natalyagurkina.ucoz.ua/ Наталя Гуркіна – казки, загадки, вірші для дітей.

http://kazkar.info/ – зібрані найкращі казки з усього світу : англійські, німецькі, французькі, індійські і наші рідні українські народні казки. Не забули ми й про казки великих казкарів, таких як Шарль Перро, брати Гримм, Олександр Пушкін та Леся Українка.

http://derevo-kazok.org/ – на ресурсі зібрано безліч казок українських та зарубіжних авторів. Твори можна слухати он-лайн, читати та навіть дивитись відео.

18.03.2020

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ЛІПИМО З ПЛАСТИЛІНУ.

 

Що можна зліпити з пластиліну?

Прочитавши цю статтю, Ви будете знати, як зробити з пластиліну будь-яку річ і які для цього використовуються способи і прийоми ліплення. Перейдіть за посиланням: https://baby-center.com.ua/ua/igry/chto-mozhno-slepit-iz-plastilina 

19.03.2020

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. АПЛІКАЦІЯ.

1. Аплікація в молодшій групі дитячого саду.

Ваш малюк ходить до дитячого садка у  молодшу групу. Звичайно, Ви розумієте, як складно вихователю донести до кожного вихованця всі тонкощі навчання аплікації. Хоча робота і проводиться за підгрупами, і вихователь обов’язково заздалегідь готує для кожного індивідуально всі необхідні деталі, але врахувати індивідуальні особливості розвитку не завжди виходить з-за необхідності дотримуватися режимні моменти в організації дня. Тому додаткові заняття вдома, тільки допоможуть Вашому малюкові швидше зрозуміти всі тонкощі навчання і закріпити отримані в дитячому садку навички.

Вам необхідно просто зрозуміти послідовність навчання аплікації і тільки закріплювати отримані навички.

Отже, в цьому віці вчать:

§  визначати зовнішні прикмети елементів виробу, які вже приготував вихователь;

§  виділять особливості їх розміщення в просторі і  складати цілу композицію.

Тобто уся робота побудована за принципом мозаїки. Головна увага звертається на виразні можливості цього виду образотворчого мистецтва і виховання інтересу до нього. Діти тільки прикладають готові деталі.

Їм  пропонується виконати яскраві елементи орнаменту  на різних площинах: в квадраті, крузі, на прямокутнику. Дітям пояснюють симетрію, ритм повторів і чергувань.

 

У другій молодшій групі дітей знайомлять з технікою наклеювання, учать користуватися серветкою, клеєм, пензликом. Для цього поступово збільшується кількість  елементів в декоративній композиції до п’яти, міняються місця розташування – в центрі, ліворуч, справа, вгорі, внизу. Тепер в роботі з’являється декілька предметів: фрукти, овочі, квіти, будинок, кукла-неваляшка, сніговик.

2. Аплікація у середній групі дитячого садка.

У цьому віці діти освоюють техніку вирізування.

Найперші вправи учать виконувати рух ножицями по прямій пунктирній лінії або до точки у кінці. Далі робота ускладнюється: вчаться вирізувати криві лінії.

Одночасно показують прийом складання аркуша паперу навпіл і вирізування цілого предмета з симетричними формами.Так вирізуються дерева, листя, квіти.

Для того, щоб кожна дитина не втратила інтерес до аплікації, вихователь ще заздалегідь готує складніші для них елементи композиції.

 

Наприклад, серединку ромашки готує вихователь,  а пелюстки виконують діти; силует будівлі – вихователь, вікна – діти.

3. Аплікації в старшій групі дитячого саду.

З 5 років діти в дитячому саду вже самостійно виконують різні види аплікації. Це може бути площинна: декоративна, предметна  або сюжетна. Для їх виконання кожен сам визначає який спосіб зображення йому більше подобається: набірною або силуетний..

З об’ємною аплікацією дітей знайомлять на прикінці навчання в дитячому саду. При цьому уся робота проводиться ще за допомогою дорослого.Із-за складності роботи,  заздалегідь готується фон.

Можливо, навіть виконання роботи ділиться на два зайняття: на першому виконується основна частина роботи, а на другому – усе декоративне оформлення.

Випускник  дитячого саду повинен уміти виконувати повний цикл операцій, пов’язаних з аплікацією : розуміти зміст завдання, уміти вибрати необхідний матеріал, визначити, якими прийомами необхідно виконати окремі елементи, зробити первинний ескіз роботи.

Безперечно, найважливіше для вихователя при виконанні аплікації – це  постійно стимулювати і підтримувати кожну дитину, створювати усі умови, щоб він отримав задоволення і естетичну насолоду від результату. Для цього в дитячому саду организовуются виставки дитячих робіт, створюються вітальні листівки, різні сувеніри.

 

 

Вам необхідно тільки допомогти вихователям і підтримати бажання своєї дитини створювати оригінальні і естетичні роботи, використовуючи різні види аплікації! Послідовно формуйте його здібності, уміння і навички! Пам’ятайте: краса – врятує світ!


20.03.2020

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

§  Залишайте  дітей   під  наглядом  вдома .

§  Зберігайте звичайний режим дня.

§  Дбайте про повноцінне харчування малюків. Збагачуйте організм вітамінами

§  Залучайте дошкільників до корисних ігор та розваг. Для ігор з дітьми не використовуйте часто гаджети.

§  Не ходіть з дітьми в гості та не запрошуйте їх додому. Спілкуйтесь тільки з рідними, з якими проживаєте.

§  Застерігайте дітей від близького контакту з людьми, які мають симптоми гострої респіраторної вірусної інфекції.

§  Мийте руки з милом часто. Слідкуйте за виконанням цього правила дітьми.

§  Уникайте з дошкільниками тісного контакту зі свійськими та дикими тваринами.

 

§  Для ігор з дітьми на свіжому повітрі обирайте безпечні майданчики де немає скупчення людей. 


23.03.2020

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ.

 

ПОРАДИ МЕДИЧНОЇ СЕСТРИ.

 

5 основних речей, які мають знати батьки про коронавірусну інфекцію COVID-19 та про те, як реагувати, щоб убезпечити свою родину від хвороби.

ПЕРШЕ. Інфекція передається переважно повітряно-крапельним шляхом від зараженої людини або через дотик до забруднених поверхонь.

ЩО РОБИТИ:

§  попросити дітей не підходити ближче ніж на 1 метр до людей, що кашляють, чхають або мають жар

§  нагадувати дітям про обов’язкове миття рук перед прийомом їжі та після відвідування вбиральні (мити руки потрібно щонайменше 20 секунд або використовувати дезінфекційні засоби для рук)

§  попросити дітей утриматися від прийому їжі з загальних упаковок або посуду (горішки, чіпси, печиво та інші снеки), куди багато людей занурюють руки

§  просити дітей уникати привітальних обіймів і рукостискань, поки епідеміологічна ситуація не стабілізується

§  посилити вимоги до вологого прибирання приміщень, очищення та дезінфекції об’єктів, яких торкається велика кількість людей, провітрювати приміщення

§  важливо уникати місць масового скупчення людей

ДРУГЕ. Симптоми інфекції: кашель, біль у горлі, риніт, лихоманка, утруднене дихання, сухий кашель, чхання, біль у грудині; у деяких випадках – діарея або кон’юнктивіт. У складних випадках інфекція може викликати пневмонію. У деяких випадках ця хвороба може бути смертельною, однак переважно це відбувається з людьми середнього чи похилого віку, що мають супутні захворювання.

ЩО РОБИТИ:

у разі підвищеної температури дитина має залишитися вдома до повного одужання та одразу отримати консультацію сімейного лікаря.

ТРЕТЄ. Як правильно поводити себе в умовах поширення вірусу?

§  мити руки щонайменше 20 секунд або використовувати дезінфекційні засоби для рук

§  під час кашлю або чхання прикривати рот і ніс паперовою хустинкою, яку потім необхідно викинути; чхати також правильно у згин ліктя

§  не підходити ближче ніж на 1 метр до людей, що кашляють, чхають або мають жар, уникати будь-якого тісного контакту з ними

§  не споживати сирих чи недостатньо термічно оброблених продуктів тваринного походження

ЧЕТВЕРТЕ. Маски не допомагають убезпечити себе від вірусу, вони допомагають лише в тому разі, коли маску носить хвора людина.

П’ЯТЕ. Наразі не існує жодних ліків для лікування чи запобігання коронавірусу. Будь-які пропозиції в Інтернеті про вакцини чи ліки – неправда.

 

07.04.2020

Уроки обережності тітоньки Сови

20.03.2020

Розвиваючі мультики для дітей українською від 1 року Вчимо цифри українською В цьому відео їжачок вчить Голочку цифрам до 10. Цікаві розвиваючі картинки цифри для дітей українською. Вчимося рахувати українською разом з їжачком.

25.03.2020

Вчимо пори року і назви місяців із розвиваючим мультфільмом для дітей «Дванадцять місяців»

02.04.2020

Вода приховує в собі безліч цікавого! У дотепній, іронічній та легкій для запам’ятовування формі розглядаються «несерйозні» дитячі проблеми. Дітей вчать ставити будь-які запитання, експериментувати, розмірковувати та приймати рішення і діяти у несподіваних або ж складних ситуаціях.

04.04.2020

Геометричні фігури для дітей.

06.04.2020

Казка "Писанка-Чарівне Яйце" про секрети написання писанок.

Казка для дітей старшого дошкільного віку,а також для батьків, вихователів та всіх,кто хотів би знати стародавні секрети про писанки. Читачі будуть стежити за подорожжю Зайчика, через ліс, де він стикається з рядом цікавих персонажів, які допомагають йому зібрати все необхідне для справи написання писанок. Через бесіди зі своїми друзями Заєць вчить читачів історії, символіки і техніки цієї давньої і магічної традиції-написання писанок.

07.04.2020

В цьому відео ви знайдете цікаві завдання для діток, які вміють рахувати до 10, знають кольори, а також назви тварин та різні види транспорту