02.09.2021                                                                                                      

                                                                                                    НАКАЗ

Від

31.08.2021

75

м. Черкаси                                                                                                                             

Про діяльність інклюзивної групи в дошкільному навчальному закладі

 

 

 

 

 

Відповідно до Порядку комплектування інклюзивних груп, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 06.02.2015р. № 104/52 «Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах», витягів з протоколу засідання психолого-педагогічної консультації та з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство

НАКАЗУЮ:

1.      Забезпечити функціонування у 2021/2022 навчальному році інклюзивної групи №3 для дітей віком від 5 до 6 років.

2.      Призначити вихователів інклюзивної групи: Голуб Н.П., Святу І.М.

3.      Вихователям інклюзивної групи Голуб Н.П., Святій І.М.:

3.1.Забезпечити особистісно-орієнтований підхід до організації освітнього процесу, враховуючи особливі освітні потреби дітей.

Постійно.

3.2.Покласти відповідальність за збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами інклюзивної групи на вихователів інклюзивної групи.

Постійно.

4.      Практичному психологу Дяченко В.М.:

4.1.Здійснювати психологічний супровід дитини з ООП.

4.2.Надавати систематичну консультативну допомогу педагогічним працівникам, які працюють з дітьми інклюзивної групи, у створенні сприятливих умов адаптації дітей з особливими освітніми потребами, психологічно комфортного перебування в дитячих колективах, за планом роботи.

4.3.Вивчити стан адаптації дітей інклюзивної групи, до 30.09.2021р.

4.4.Брати участь у межах своєї компетенції в роботі групи фахівців індивідуального супроводу дітей з особливими освітніми потребами, за планом роботи.

4.5.Проводити індивідуальну роботу з дітьми інклюзивної групи, сприяти успішній адаптації та соціалізації дітей, постійно.

4.6.Консультувати батьків дітей інклюзивної групи з питань інклюзивної освіти, за планом роботи.

5.      Вихователю-методисту Вовк В.П.:

5.1.Контролювати організацію навчання, виховання й розвитку дітей з особливими освітніми потребами та роботу інклюзивної групи.

Постійно.

5.2.Аналізувати результативність освітнього простору в інклюзивній групі №3 щоквартально.

6.      Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

 

Завідувач ДНЗ №45 ___________ Г.Ф.Мазуренко

НАКАЗ

Від

31.08.2021

76

м. Черкаси                                                                                                                             

Про створення команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами

 

 

 

 

 

 

 

 Відповідно до Закону України «Про освіту» (ст. 20), наказу МОН України від 08.06.2018 №609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладу загальної середньої та дошкільної освіти» та з метою створення оптимальних умов для навчання дитини з особливими освітніми потребами з урахуванням їхніх індивідуальних потреб та можливостей, забезпечення психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах

НАКАЗУЮ:

1.       Затвердити Положення про Команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (далі Команда супроводу).

2.       Затвердити персональний склад Команди супроводу:

постійні учасники: Вовк В.П., вихователь-методист;

                                Дяченко В.М., практичний психолог,

                                Пасічник А.О., учитель-логопед;

                                Голуб Н.П., вихователь;

                                Свята І.М., вихователь;

                                батьки: Безкоровайна Г.В.,

                                Пришляк-Соколовська Я.Б.

залучені фахівці: Вернигор Н.К., сестра медична старша.

 

3.      Членам команди супроводу:

3.1. Розробити та затвердити план заходів щодо сприяння організації роботи з учнем з особливими освітніми потребами .

До 05.09.2021

3.2. Скласти індивідуальну програму розвитку дитини з особливими освітніми потребами та погодити з батьками дитини.

До 10.09.2021

3.3. Сформувати та узгодити з батьками розклад корекційно-розвиткових  занять дитини з особливими освітніми потребами.

До 10.09.2021

3.4. Проводити засідання Команди супроводу

Протягом навчального року

3.5. Членам Команди супроводу дитини з ООП забезпечити співпрацю з ІРЦ з питань надання корекційно-розвиткових послуг та методичного забезпечення її діяльності.

Протягом навчального року

 

4.      Загальне керівництво командою психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами покласти на вихователя-методиста Вовк В.П.

5.      Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

 

Завідувач ДНЗ №45 ______________ Г.Ф.Мазуренко

НАКАЗ

Від

01.09.2021

77

м. Черкаси                                                                                                                             

Про   організацію інклюзивного навчання в ЗДО

 

 

 

 

 

 

                На підставі Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про внесення змін до деяких законів України «Про освіту щодо організації інклюзивного навчання» (від 05.06.2014р. №1324-VII), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр» від 12.07.2017р. №545; наказу МОН України від 06.02.2015р. №104/52 «Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах», листа МОН України від 08.06.2018р. №609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладу загальної середньої та дошкільної освіти» та з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство,

НАКАЗУЮ:

1.      Забезпечити рівний доступ до дошкільної освіти дітей з особливими освітніми потребами, і з інвалідністю також, здійснюючи освітній процес на основі застосування особистісно-орієнтованих методів навчання з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей.

Протягом року.

2.      Скласти розклад занять з урахуванням корекційно-розвивальних годин в ПІР вихованців, відповідно до рекомендацій ІРЦ.

До 03.09.2021р.

3.      Призначити відповідальних за проведення корекційно-розвивальних занять з дітьми з особливими освітніми потребами: вчителя-логопеда, практичного психолога, сестру медичну старшу, вихователів інклюзивних груп, вихователя-методиста для проведення корекційних занять.

4.      Розробити індивідуальні програми розвитку дітей з обов’язковим залученням батьків, або осіб, які їх замінюють, з метою визначення конкретних навчальних стратегій і підходів до навчання дітей з особливими освітніми потребами.

До 03.09.2021р.

5.      Виконувати педагогічне діагностування вивчення рівня розвитку дітей у різних сферах життєдіяльності за визначеним індивідуальним навчальним планом.

Протягом року.

6.      Відповідальним за організацію, стан та якість впровадження інклюзивного навчання призначити вихователя-методиста Вовк В.П.

7.      Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

 

Завідувач ДНЗ №45 _____________ Г.Ф.Мазуренко