Від |
31.08.2021 |
№ |
75 |
м. Черкаси
Про діяльність інклюзивної групи в дошкільному навчальному закладі
|
Відповідно до Порядку комплектування інклюзивних груп, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 06.02.2015р. № 104/52 «Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах», витягів з протоколу засідання психолого-педагогічної консультації та з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство
НАКАЗУЮ:
1. Забезпечити функціонування у 2021/2022 навчальному році інклюзивної групи №3 для дітей віком від 5 до 6 років.
2. Призначити вихователів інклюзивної групи: Голуб Н.П., Святу І.М.
3. Вихователям інклюзивної групи Голуб Н.П., Святій І.М.:
3.1.Забезпечити особистісно-орієнтований підхід до організації освітнього процесу, враховуючи особливі освітні потреби дітей.
Постійно.
3.2.Покласти відповідальність за збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами інклюзивної групи на вихователів інклюзивної групи.
Постійно.
4. Практичному психологу Дяченко В.М.:
4.1.Здійснювати психологічний супровід дитини з ООП.
4.2.Надавати систематичну консультативну допомогу педагогічним працівникам, які працюють з дітьми інклюзивної групи, у створенні сприятливих умов адаптації дітей з особливими освітніми потребами, психологічно комфортного перебування в дитячих колективах, за планом роботи.
4.3.Вивчити стан адаптації дітей інклюзивної групи, до 30.09.2021р.
4.4.Брати участь у межах своєї компетенції в роботі групи фахівців індивідуального супроводу дітей з особливими освітніми потребами, за планом роботи.
4.5.Проводити індивідуальну роботу з дітьми інклюзивної групи, сприяти успішній адаптації та соціалізації дітей, постійно.
4.6.Консультувати батьків дітей інклюзивної групи з питань інклюзивної освіти, за планом роботи.
5. Вихователю-методисту Вовк В.П.:
5.1.Контролювати організацію навчання, виховання й розвитку дітей з особливими освітніми потребами та роботу інклюзивної групи.
Постійно.
5.2.Аналізувати результативність освітнього простору в інклюзивній групі №3 щоквартально.
6. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Завідувач ДНЗ №45 ___________ Г.Ф.Мазуренко
Від |
31.08.2021 |
№ |
76 |
м. Черкаси
Про створення команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами
|
Відповідно до Закону України «Про освіту» (ст. 20), наказу МОН України від 08.06.2018 №609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладу загальної середньої та дошкільної освіти» та з метою створення оптимальних умов для навчання дитини з особливими освітніми потребами з урахуванням їхніх індивідуальних потреб та можливостей, забезпечення психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про Команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (далі Команда супроводу).
2. Затвердити персональний склад Команди супроводу:
постійні учасники: Вовк В.П., вихователь-методист;
Дяченко В.М., практичний психолог,
Пасічник А.О., учитель-логопед;
Голуб Н.П., вихователь;
Свята І.М., вихователь;
батьки: Безкоровайна Г.В.,
Пришляк-Соколовська Я.Б.
залучені фахівці: Вернигор Н.К., сестра медична старша.
3. Членам команди супроводу:
3.1. Розробити та затвердити план заходів щодо сприяння організації роботи з учнем з особливими освітніми потребами .
До 05.09.2021
3.2. Скласти індивідуальну програму розвитку дитини з особливими освітніми потребами та погодити з батьками дитини.
До 10.09.2021
3.3. Сформувати та узгодити з батьками розклад корекційно-розвиткових занять дитини з особливими освітніми потребами.
До 10.09.2021
3.4. Проводити засідання Команди супроводу
Протягом навчального року
3.5. Членам Команди супроводу дитини з ООП забезпечити співпрацю з ІРЦ з питань надання корекційно-розвиткових послуг та методичного забезпечення її діяльності.
Протягом навчального року
4. Загальне керівництво командою психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами покласти на вихователя-методиста Вовк В.П.
5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Завідувач ДНЗ №45 ______________ Г.Ф.Мазуренко
Від |
01.09.2021 |
№ |
77 |
м. Черкаси
Про організацію інклюзивного навчання в ЗДО |
На підставі Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про внесення змін до деяких законів України «Про освіту щодо організації інклюзивного навчання» (від 05.06.2014р. №1324-VII), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр» від 12.07.2017р. №545; наказу МОН України від 06.02.2015р. №104/52 «Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах», листа МОН України від 08.06.2018р. №609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладу загальної середньої та дошкільної освіти» та з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство,
НАКАЗУЮ:
1. Забезпечити рівний доступ до дошкільної освіти дітей з особливими освітніми потребами, і з інвалідністю також, здійснюючи освітній процес на основі застосування особистісно-орієнтованих методів навчання з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей.
Протягом року.
2. Скласти розклад занять з урахуванням корекційно-розвивальних годин в ПІР вихованців, відповідно до рекомендацій ІРЦ.
До 03.09.2021р.
3. Призначити відповідальних за проведення корекційно-розвивальних занять з дітьми з особливими освітніми потребами: вчителя-логопеда, практичного психолога, сестру медичну старшу, вихователів інклюзивних груп, вихователя-методиста для проведення корекційних занять.
4. Розробити індивідуальні програми розвитку дітей з обов’язковим залученням батьків, або осіб, які їх замінюють, з метою визначення конкретних навчальних стратегій і підходів до навчання дітей з особливими освітніми потребами.
До 03.09.2021р.
5. Виконувати педагогічне діагностування вивчення рівня розвитку дітей у різних сферах життєдіяльності за визначеним індивідуальним навчальним планом.
Протягом року.
6. Відповідальним за організацію, стан та якість впровадження інклюзивного навчання призначити вихователя-методиста Вовк В.П.
7. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Завідувач ДНЗ №45 _____________ Г.Ф.Мазуренко
Адреса:
ДНЗ №45 "ТЕРЕМОК"
вул. В.Чорновола, 233/а,
Черкаси, 18028
Телефон: (0472) 64-61-77
em@il: dnz_45@ukr.net