РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

на 2020-2021 навчальний рік

ЗАТВЕРДЖУЮ

Завідувач ДНЗ №45 «Теремок»

______________ Г.Ф.Мазуренко

 

 

 

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

На 2021-2022 навчальний рік за програмою "Дитина" (нова редакція)

 

 

ПОНЕДІЛОК

ВІВТОРОК

СЕРЕДА

ЧЕТВЕР

П'ЯТНИЦЯ

 

Правове виховання

ОБЖД, валеологія

Патріотичне Народознавство

Екологічне

Економічне

Група №1

(3-й р.ж.)

 

1. Здоров'я та фізичний розвиток

(09.15-09.30)

2. Ознайомлення із соціумом (09.40 –09.50)

II половина дня

3.ХПД(аплікація/ліплення) (15.50-16.00)

1. Здоров'я та фізичний розвиток (09.15-09.30)

2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + художня література

 (09.40-09.50)

1. ХПД (музична діяльність) (09.15-09.30)

 2. Сенсорний розвиток

(09.40-09.50)

II половина дня

3. ХПД(малювання) (15.50-16.00)

1. Ознайомлення з природним довкіллям

(09.15-09.25)

2.Сенсорний розвиток

(09.40-09.50)

 

 

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

 (09.15-09.30)

2. ХПД (музична діяльність)

(09.40 –09.50)

 

Група №2

(3-й р.ж.)

 

 

 

 

 

 

1.Ознайомлення з природним довкіллям

(09.15-09.25)

2. Здоров'я та фізичний розвиток (09.35 –09.50)

II половина дня

3.ХПД

(аплікація/ліплення)

(15.50-16.00)

1. ХПД (музична діяльність)

(09.15-09.30)

2.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

(09.40 –09.50)

 

 

 

1. Ознайомлення із соціумом

 (09.15-09.25)

2. Сенсорний розвиток

(09.35 –09.45)

II половина дня

3. ХПД(малювання)

(15.50-16.00)

 

1. Здоров'я та фізичний розвиток (09.15-09.30)

2.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування+ художня література

(09.40 –09.50)

 

1. ХПД (музична діяльність)

(09.15-09.30)

2. Сенсорний розвиток

(09.40 –09.50)

 

Група №3

(6-й р.ж.)

 

1. Розвиток мовлення (грамота) + Ознайомлення з соціумом

9.15-9.40

2. ХПД (музична діяльність+ культура мовленнєвого спілкування)

9.50-10.20

ІІ пол.дня

3. ХПД (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV+ культура мовленнєвого спілкування)

16-00-16.25

 

1. Логіко-математичний розвиток (по підгрупах)

 9.15-10.15

2. Ознайомлення з природним довкіллям.

10.25-10.50

3. Здоров'я та фізичний розвиток

11.50-12.20

ІІ пол..дня

Гурткова робота

16.00-16.25

 

1. Ознайомлення з соціумом +

Розвиток мовлення.

9.15-9.40

2. ХПД (малювання+ літературна діяльність + культура мовленнєвого спілкування)

 9.50-10.15

3. Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі) 10.30-11.00

ІІ пол.дня

ХПД (театралізована діяльність+ культура мовленнєвого спілкування)

16.00-16.25

1. Логіко-математичний розвиток -  конструювання

9.15-9.40

2.  ХПД (музична діяльність+культура мовленнєвого спілкування)

9.50-10.20

ІІ пол.дня

СХД- художня праця

16.00-16.25

1. Ознайомлення з соціумом +Розвиток мовлення

9.15-9.40

2. Ознайомлення з природним довкіллям

9.50-10.15

3. Здоров'я та фізичний розвиток

10.30-11.00

 

ІІ пол.дня

Гурткова робота

16.00-16.25

Група №4

(6-й р.ж.)

 

(6-й р.ж.)

 

1. Розвиток мовлення (грамота) + Ознайомлення з соціумом

9.15-9.40

2. Ознайомлення з природним довкіллям.

9.50-10.20

ІІ пол.дня

3.ХПД (музична діяльність+ культура мовленнєвого спілкування)

15.30-16.00

Гурткова робота

16.15-16.40

 

1. Логіко-математичний розвиток (по підгрупах)

 9.15-10.15

2. Здоров'я та фізичний розвиток

10.30-11.00

ІІ пол.дня

3.ХПД (театралізована діяльність+ культура мовленнєвого спілкування)

16.00-16.25

1. Ознайомлення з соціумом +

Розвиток мовлення

9.15-9.40

2. ХПД (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV) + культура мовленнєвого спілкування)

9.50-10.20

ІІ пол.дня

3. (музична діяльність+культура мовленнєвого спілкування)

15.30-16.00

1. Логіко-математичний розвиток - конструювання

9.15-9.40

2. ХПД (малювання) + культура мовленнєвого спілкування)

9.50-10.15

3. Здоров'я та фізичний розвиток

11.50-12.20

ІІ пол.дня

Гурткова робота

16.00-16.25

 

1. Розвиток мовлення + ознайомлення з соціумом

9.15-9.40

2. Ознайомлення з природним довкіллям

9.50-10-15

3. Здоров'я та фізичний розвиток

(піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі)

10.30-11.00

ІІ пол.дня

СХД –художня праця 16.00-16.25

Група №5

(6-й р.ж.)

 

1. Логіко-математичний розвиток (по підгрупах)

 9.15-10.15

2. Здоров'я та фізичний розвиток

10.25-10.55

ІІ пол.дня

3.ХПД (театралізована діяльність+ культура мовленнєвого спілкування)

16.00-16.25

 

1. Розвиток мовлення (грамота) + Ознайомлення з соціумом

9.15-9.40

2. ХПД (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV) + культура мовленнєвого спілкування)

9.50-10.15

3.ХПД (музична діяльність+ культура мовленнєвого спілкування)

11.50-12.20

ІІ пол.дня

Гурткова робота

16.15-16.40

1. Ознайомлення з соціумом +

Розвиток мовлення

9.15-9.40

2. Ознайомлення з природним довкіллям. 

9.50-10.15

3.Здоров'я та фізичний розвиток

10.25-10.55

ІІ пол.дня

СХД –художня праця 16.00-16.25

1. Логіко-математичний розвиток - конструювання

9.15-9.40

2. ХПД (малювання) + культура мовленнєвого спілкування)

9.50-10.15

3. Здоров'я та фізичний розвиток

(піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі)

10.30-11.00

ІІ пол.дня

Гурткова робота

16.00-16.25

1. Розвиток мовлення + ознайомлення з соціумом

9.15-9.40

2. Ознайомлення з природним довкіллям

9.50-10-15

3.ХПД (музична діяльність+ культура мовленнєвого спілкування)

11.50-12.20

 

 

 

Група №6

(4-й р.ж., 5-р.ж.)

 

1. Здоров'я та фізичний розвиток

9.15-9.35

2. Розвиток мовлення + Ознайомлення з соціумом

9.45-10.00

ІІ пол.дня

Гурткова робота

15.50-16.05

 

1. Логіко-математичний розвиток

 9.15-9.35

2. ХПД (музична діяльність+культура мовленнєвого спілкування)

10.05-10.20

ІІ пол.дня

3. ХПД (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV) + культура мовленнєвого спілкування)

16.00-16.20

1. Ознайомлення з соціумом +

Розвиток мовлення

9.15-9.35

2. Здоров'я та фізичний розвиток

(піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі)

10.30-10.45

ІІ пол.дня

СХД

1. Здоров'я та фізичний розвиток

9.15-9.35

2. ХПД (малювання) + культура мовленнєвого спілкування)

9.50-10.15

ІІ пол.дня

Гурткова робота

15.50-16.05

1. Ознайомлення з природним довкіллям

9.15-9.35

2. ХПД (музична діяльність+культура мовленнєвого спілкування)

10.00-10.15

 

Група №7

(5-й р.ж.)

 

1. Розвиток мовлення + культура мовленнєвого спілкування

9.10-9.30

2. Здоров'я та фізичний розвиток

9.40-10.00(10.05)

ІІ пол.дня

3.ХПД (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV) + культура мовленнєвого спілкування)

16.00-16.20

1. Логіко-математичний розвиток

 9.10-9.30

2. ХПД (музична діяльність)

9.40-10.00(10.05)

ІІ пол.дня

Гурткова робота

16.00-16.20

 

СХД

1. Ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

9.10-9.30

2. ХПД (музична діяльність)

9.40-10.00(10.05)

ІІ пол.дня

3.ХПД (малювання)

 

1. Ознайомлення з соціумом

9.10-9.30

2. Розвиток мовлення + культура мовленнєвого спілкування

9.40-10.00

3.Здоров'я та фізичний розвиток

(піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі)

10.30-10.50

ІІ пол.дня

Гурткова робота

16.00-16.20

1. Здоров'я та фізичний розвиток

9.10-9.30(9.35)

2.Ознайомлення з природним довкіллям

9.45-10.05

ІІ пол.дня

3.ХПД (театральна, художня діяльність)

15.50-16.10.

 

Група №8

(4-й р.ж.)

 

1. ХПД (музична діяльність+культура мовленнєвого спілкування)

9.15-9.35 (9.40)

2. Логіко-математичний розвиток

9.45-10.00

3. Здоров'я та фізичний розвиток

(піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі)

10.30-10.45

1. Здоров'я та фізичний розвиток

9.15-9.30(9.35)

2. Ознайомлення з соціумом +

Розвиток мовлення

9.45-10.00

 

ІІ пол.дня

3. Гурткова робота

15.50-16.05

 

 

1. Здоров'я та фізичний розвиток

9.15-9.30(9.35)

2. ХПД (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV) + культура мовленнєвого спілкування)

9.45-10.00

 

ІІ пол.дня

СХД

1. ХПД (музична діяльність+культура мовленнєвого спілкування)

9.15-9.30(9.35)

2. Розвиток мовлення + Ознайомлення з соціумом

9.45-10.00

 

ІІ пол.дня

Гурткова робота

15.50-16.05

1. Ознайомлення з природним довкіллям

9.15-9.30

2. ХПД (малювання) + культура мовленнєвого спілкування)

9.40-9.55

 

 

Група №9

(5-й р.ж.)

 

1. Розвиток мовлення + культура мовленнєвого спілкування

9.10-9.30

2. ХПД (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV)

9.40-10.00

ІІ пол.дня

3. ХПД (музична діяльність)

16-05-16.25(16.30)

1. Логіко-математичний розвиток

 9.10-9.30

2. Здоров'я та фізичний розвиток

9.40-10.00(10.05)

ІІ пол.дня

Гурткова робота

16.00-16.20

 

СХД

1. Ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

9.10-9.30

2. ХПД (малювання)

9.40-10.00(10.05)

ІІ пол.дня

3. ХПД (музична діяльність)

16-05-16.25(16.30)

1. Ознайомлення з соціумом

9.10-9.30

2. Розвиток мовлення + культура мовленнєвого спілкування

9.40-10.00

3.Здоров'я та фізичний розвиток

(піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі)

10.30-10.50

ІІ пол.дня

Гурткова робота

16.00-16.20

1. Ознайомлення з природним довкіллям

9.10-9.30(9.35)

2. Здоров'я та фізичний розвиток

9.40-10.00(10.05)

ІІ пол.дня

3.ХПД (театральна, художня діяльність)

15.50-16.10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОНЕДІЛОК

ВІВТОРОК

СЕРЕДА

ЧЕТВЕР

П'ЯТНИЦЯ

 

Правове виховання

ОБЖД, валеологія

Патріотичне Народознавство

Екологічне

Економічне

Група №3

(6-й р.ж.)

 

1. Розвиток мовлення (грамота) + Ознайомлення з соціумом

9.15-9.40

2. ХПД (музична діяльність+ культура мовленнєвого спілкування)

9.50-10.20

ІІ пол.дня

3. ХПД (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV+ культура мовленнєвого спілкування)

16-00-16.25

 

1. Логіко-математичний розвиток (по підгрупах)

 9.15-10.15

2. Ознайомлення з природним довкіллям.

10.25-10.50

3. Здоров'я та фізичний розвиток

11.50-12.20

ІІ пол..дня

Гурткова робота

16.00-16.25

 

1. Ознайомлення з соціумом +

Розвиток мовлення.

9.15-9.40

2. ХПД (малювання+ літературна діяльність + культура мовленнєвого спілкування)

 9.50-10.15

3. Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі) 10.30-11.00

ІІ пол.дня

ХПД (театралізована діяльність+ культура мовленнєвого спілкування)

16.00-16.25

1. Логіко-математичний розвиток -  конструювання

9.15-9.40

2.  ХПД (музична діяльність+культура мовленнєвого спілкування)

9.50-10.20

ІІ пол.дня

СХД- художня праця

16.00-16.25

1. Ознайомлення з соціумом +Розвиток мовлення

9.15-9.40

2. Ознайомлення з природним довкіллям

9.50-10.15

3. Здоров'я та фізичний розвиток

10.30-11.00

 

ІІ пол.дня

Гурткова робота

16.00-16.25

 

ПОНЕДІЛОК

ВІВТОРОК

СЕРЕДА

ЧЕТВЕР

П'ЯТНИЦЯ

 

Правове виховання

ОБЖД, валеологія

Патріотичне Народознавство

Екологічне

Економічне

Група №8

(4-й р.ж.)

 

1. ХПД (музична діяльність+культура мовленнєвого спілкування)

9.15-9.35 (9.40)

2. Логіко-математичний розвиток

9.45-10.00

3. Здоров'я та фізичний розвиток

(піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі)

10.30-10.45

1. Здоров'я та фізичний розвиток

9.15-9.30(9.35)

2. Ознайомлення з соціумом +

Розвиток мовлення

9.45-10.00

 

ІІ пол.дня

3. Гурткова робота

15.50-16.05

 

 

1. Здоров'я та фізичний розвиток

9.15-9.30(9.35)

2. ХПД (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV) + культура мовленнєвого спілкування)

9.45-10.00

 

ІІ пол.дня

СХД

1. ХПД (музична діяльність+культура мовленнєвого спілкування)

9.15-9.30(9.35)

2. Розвиток мовлення + Ознайомлення з соціумом

9.45-10.00

 

ІІ пол.дня

Гурткова робота

15.50-16.05

1. Ознайомлення з природним довкіллям

9.15-9.30

2. ХПД (малювання) + культура мовленнєвого спілкування)

9.40-9.55

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Завідувач ДНЗ №45 «Теремок»

______________ Г.Ф.Мазуренко

 

 

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

На 2020-2021 навчальний рік за програмою "Дитина" (нова редакція)

 

 

ПОНЕДІЛОК

ВІВТОРОК

СЕРЕДА

ЧЕТВЕР

П'ЯТНИЦЯ

 

Правове виховання

ОБЖД, валеологія

Патріотичне

Екологічне

Народознавство

Група №1

(3-й р.ж.)

 

1.Художньо-продуктивна діяльність (музичний розвиток) 9.15-9.25

2.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

9.35-9.45

 

 

 

1.Ознайомлення з природним довкіллям 9.15-9.25

2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліпленн)9.35-9.45

ІІ пол..дня

3.Здоров'я та фізичний розвиток 16.00-16.15

1.Художньо-продуктивна діяльність (музичний розвиток)

9.15-9.25

2.Сенсорний розвиток 9.35-9.45

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

9.15-9.25

2.Сенсорний розвиток 9.35-9.45

ІІ пол..дня

3.Здоров'я та фізичний розвиток

16.00-16.15

1.Ознайомлення з соціумом

9.35-9.45

2.Художньо-продуктивна діяльність (художня література + малювання)

9.35-9.45

 

Група №2

(3-й р.ж.)

 

 

 

 

 

 

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування) 9.15-9.25

2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення)9.35-9.45

ІІ пол..дня

3.Здоров'я та фізичний розвиток 16.00-16.15

1. Художньо-продуктивна діяльність (музичний розвиток)9.15-9.25

2. Сенсорний розвиток

9.35-9.45

 

1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.15-9.25

2. Художньо-продуктивна діяльність (художня література + малювання) 

9.35-9.45

 

1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

9.15-9.25

2. Ознайомлення з соціумом.9.35-9.45

ІІ пол..дня

3.Здоров'я та фізичний розвиток 16.00-16.15

1. Художньо-продуктивна діяльність (музичний розвиток)

9.15-9.25

2. Сенсорний розвиток

9.35-9.45

 

Група №3

(5-й р.ж.)

 

1. Здоров'я та фізичний розвиток

9.15-9.35

2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

 9.45-10.10

ІІ пол..дня

16.00-16.20

СХД

 

1. Логіко-математичний розвиток + конструювання

 9.15-9.35

2. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

9.45-10.05

ІІ пол..дня

15.30-15.50

Художньо-продуктивна діяльність (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV)

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + художня література

9.15-9.35

2. Ознайомлення з соціумом 

9.45-10.10

3.Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі)

ІІ пол..дня

Гурткова робота

 

1. Ознайомлення з соціумом  + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

9.15-9.35

2. Здоров'я та фізичний розвиток

9.45-10.05

ІІ пол..дня

Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

15.30-15.50

 

1. Ознайомлення з природним довкіллям

 9.15-9.35

2. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

9.45-10.05

ІІ пол..дня

Гурткова робота

 

Група №4

(5-й р.ж.)

 

(6-й р.ж.)

 

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

9.15-9.35

2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV)

9.45-10.05

ІІ пол..дня Художньо-продуктивна діяльність (музична)

15.30-15.50

1. Логіко-математичний розвиток + конструювання

 9.15-9.35

2. Здоров'я та фізичний розвиток

 9.45-10.10

ІІ пол..дня

Гурткова робота

 

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + художня література

9.15-9.35

2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

9.45-10.05

ІІ пол.дня

Художньо-продуктивна діяльність (музична)

15.30-15.50

1. Ознайомлення з соціумом  + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

9.15-9.35

2. Здоров'я та фізичний розвиток

10.20-10.45

ІІ пол.дня

СХД

16.00-16.20

 

1. Ознайомлення з природним довкіллям

 9.15-9.35

2. Ознайомлення з соціумом 

9.45-10.05

3.Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі)

ІІ пол..дня

Гурткова робота

 

Група №5

(5-й р.ж.)

 

1. Ознайомлення з соціумом  + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

9.15-9.35

2. Здоров'я та фізичний розвиток

9.45-10.10

ІІ пол..дня

Гурткова робота

16.00-16.20

 

1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

 9.15-9.35

2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV)

 9.45-10.05

3. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

10.15-10.35

ІІ пол..дня

СХД

1. Логіко-математичний розвиток + конструювання 9.15-9.35

2. Здоров'я та фізичний розвиток

9.45-10.10

 ІІ пол..дня

Гурткова робота

16.00-16.20

 

 

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + художня література

9.15-9.35

2. Ознайомлення з природним довкіллям

9.45-10.05

3.Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі)

 

1. Ознайомлення з соціумом 

 9.15-9.35

2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

 9.45-10.05

3. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

10.15-10.35

 

Група №6

(6-й р.ж.)

 

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (грамота) + Ознайомлення з соціумом (по підгрупах) 

9.15-10.15

2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV)

9.50-10.15

3. Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі)

10.30-11.00

ІІ пол..дня

СХД

 

1. Логіко-математичний розвиток (по підгрупах)

 9.15-10.15

2. Ознайомлення з природним довкіллям.

10.25-10.50

3.Художньо-продуктивна діяльність (музична)

11.50-12.20

ІІ пол..дня

Гурткова робота

16.00-16.25

 

1. Ознайомлення з соціумом +

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

9.15-10.15

2. Здоров'я та фізичний розвиток

10.20-10.50

ІІ пол..дня

Художньо-продуктивна діяльність

(театральна)

16.00-16.25

1. Логіко-математичний розвиток + конструювання 9.15-9.40

2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) + художня література.  

9.50-10.15

3.Здоров'я та фізичний розвиток

11.50-12.20

 

 

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + Ознайомлення з природним довкіллям

9.15-9.40

2. Ознайомлення з соціумом

9.50-10-15

3.Художньо-продуктивна діяльність (музична)

11.50-12.20

ІІ пол..дня

Гурткова робота

16.00-16.25

 

Група №7

(4-й, 6-й р.ж. - різновікова)

 

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування+ Ознайомлення з природним довкіллям

9.15-9.30/9.40

2.Ознайомлення з соціумом.(старша)

9.50- 10.15

3. Здоров'я та фізичний розвиток 10.25 – 10.45 / 11.00

 

ІІ пол..дня

СХД

 

1. Логіко-математичний розвиток

(по підгрупах)

9.15- 9.30

/ 9.40 – 10.10

2. Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі)

10.30-11.00

ІІ пол..дня.

Художньо-продуктивна діяльність (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV) 16.00-16-15 / 16.25

 

Гурткова робота

1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (грамота) (по підгрупах)+

Ознайомлення з соціумом.

9.15- 9.30

/ 9.40 – 10.10

(різновікова)

2. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

10.20 – 10.35 / 10.50

(різновікова)

ІІ пол.дня.

3.Художньо-продуктивна діяльність (малювання) + художня література

16.00-16-15 / 16.25

1. Логіко-математичний розвиток + конструювання 9.15- 9.30 / 9.40

2. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

9.50- 10.05 /10.15

(різновікова)

ІІ пол.дня

3.Художньо-продуктивна діяльність

(театральна)

16.00-16.25

 

1. Ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

 9.15-9.40

(різновікова)

2. Здоров'я та фізичний розвиток

 (9.50-10.15) (різновікова)

3.Ознайомлення з природним довкіллям

10.25-10.50

(старша)

ІІ пол..дня

Гурткова робота - 16-00-16.25

Група №8

(6-й р.ж.)

 

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (грамота) (по підгрупах)+

Ознайомлення з соціумом.

9.15-10.15

2. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

10.25-10.50

ІІ пол..дня

СХД

 

1. Логіко-математичний розвиток(по підгрупах)

9.15-10.15

2. Здоров'я та фізичний розвиток 10.25-10.55

ІІ пол..дня.

Художньо-продуктивна діяльність (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV) 16.00-16-25

 

Гурткова робота

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + Ознайомлення з природним довкіллям

9.15-9.40

2. Ознайомлення з соціумом.

9.50-10.15

3. Здоров'я та фізичний розвиток 11.50-12.15

ІІ пол.дня.

3. Художньо-продуктивна діяльність(театральна) 16.00-16.25

 

 

1. Логіко-математичний розвиток + конструювання 9.15-9.40

2. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

10.25-10.50

ІІ пол.дня

3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) + художня література

16.00-16.25

 

1. Ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

 9.15-9.40

2. Ознайомлення з природним довкіллям

(9.50-10.15)

3.Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі)

10.30-11.00

ІІ пол..дня

Гурткова робота - 16-00-16.25

Група №9

(4-й р.ж.)

 

1. Ознайомлення з соціумом

 9.15-9.30

2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + художня література

9.40-9.55

ІІ пол..дня

Художньо-продуктивна діяльність (музична)

16.00-16.15

 

1. Здоров'я та фізичний розвиток

9.15-9.30

2.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + Ознайомлення з соціумом  

 9.40-9.55

ІІ пол..дня

СХД

 

1. Логіко-математичний розвиток + конструювання

 9.15-9.30

2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV)

9.40-9.55

ІІ пол..дня

Художньо-продуктивна діяльність (музична)

16.00-16.15

 

 

1. Здоров'я та фізичний розвиток

9.15-9.35

2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

9.45-10.00

 

 

 

 

1. Ознайомлення з природним довкіллям

9.15-9.30

 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)  

9.40- 9.55

3.Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі)

 

Група №10

(4-й р.ж.)

 

1. Ознайомлення з соціумом  + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

 9.15-9.30

2. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

 9-40-9.55

ІІ пол..дня

СХД

 

 

1. Логіко-математичний розвиток + конструювання

9.15-9.30

2. Ознайомлення з соціумом.

9.40-9.55

ІІ пол..дня

Художньо-продуктивна діяльність (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV)

16.00-16.15

 

1. Здоров'я та фізичний розвиток

9.15-9.35

2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + художня література 9.45-9.55

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.15-9.30

2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

9.40-9.55

ІІ пол..дня

Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

16.00-16.15

 

1. Здоров'я та фізичний розвиток

9.15-9.35

2. Ознайомлення з природним довкіллям

9.45-10.00

3.Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі)