РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ
на 2020-2021 навчальний рік
ЗАТВЕРДЖУЮ
Завідувач ДНЗ №45 «Теремок»
______________ Г.Ф.Мазуренко
РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ
На 2021-2022 навчальний рік за програмою "Дитина" (нова редакція)
|
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П'ЯТНИЦЯ |
|
Правове виховання |
ОБЖД, валеологія |
Патріотичне Народознавство |
Екологічне |
Економічне |
Група №1 (3-й р.ж.)
|
1. Здоров'я та фізичний розвиток (09.15-09.30) 2. Ознайомлення із соціумом (09.40 –09.50) II половина дня 3.ХПД(аплікація/ліплення) (15.50-16.00) |
1. Здоров'я та фізичний розвиток (09.15-09.30) 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + художня література (09.40-09.50) |
1. ХПД (музична діяльність) (09.15-09.30) 2. Сенсорний розвиток (09.40-09.50) II половина дня 3. ХПД(малювання) (15.50-16.00) |
1. Ознайомлення з природним довкіллям (09.15-09.25) 2.Сенсорний розвиток (09.40-09.50)
|
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (09.15-09.30) 2. ХПД (музична діяльність) (09.40 –09.50)
|
Група №2 (3-й р.ж.)
|
1.Ознайомлення з природним довкіллям (09.15-09.25) 2. Здоров'я та фізичний розвиток (09.35 –09.50) II половина дня 3.ХПД (аплікація/ліплення) (15.50-16.00) |
1. ХПД (музична діяльність) (09.15-09.30) 2.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (09.40 –09.50)
|
1. Ознайомлення із соціумом (09.15-09.25) 2. Сенсорний розвиток (09.35 –09.45) II половина дня 3. ХПД(малювання) (15.50-16.00)
|
1. Здоров'я та фізичний розвиток (09.15-09.30) 2.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування+ художня література (09.40 –09.50)
|
1. ХПД (музична діяльність) (09.15-09.30) 2. Сенсорний розвиток (09.40 –09.50)
|
Група №3 (6-й р.ж.)
|
1. Розвиток мовлення (грамота) + Ознайомлення з соціумом 9.15-9.40 2. ХПД (музична діяльність+ культура мовленнєвого спілкування) 9.50-10.20 ІІ пол.дня 3. ХПД (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV+ культура мовленнєвого спілкування) 16-00-16.25
|
1. Логіко-математичний розвиток (по підгрупах) 9.15-10.15 2. Ознайомлення з природним довкіллям. 10.25-10.50 3. Здоров'я та фізичний розвиток 11.50-12.20 ІІ пол..дня Гурткова робота 16.00-16.25
|
1. Ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення. 9.15-9.40 2. ХПД (малювання+ літературна діяльність + культура мовленнєвого спілкування) 9.50-10.15 3. Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі) 10.30-11.00 ІІ пол.дня ХПД (театралізована діяльність+ культура мовленнєвого спілкування) 16.00-16.25 |
1. Логіко-математичний розвиток - конструювання 9.15-9.40 2. ХПД (музична діяльність+культура мовленнєвого спілкування) 9.50-10.20 ІІ пол.дня СХД- художня праця 16.00-16.25 |
1. Ознайомлення з соціумом +Розвиток мовлення 9.15-9.40 2. Ознайомлення з природним довкіллям 9.50-10.15 3. Здоров'я та фізичний розвиток 10.30-11.00
ІІ пол.дня Гурткова робота 16.00-16.25 |
Група №4 (6-й р.ж.)
(6-й р.ж.)
|
1. Розвиток мовлення (грамота) + Ознайомлення з соціумом 9.15-9.40 2. Ознайомлення з природним довкіллям. 9.50-10.20 ІІ пол.дня 3.ХПД (музична діяльність+ культура мовленнєвого спілкування) 15.30-16.00 Гурткова робота 16.15-16.40
|
1. Логіко-математичний розвиток (по підгрупах) 9.15-10.15 2. Здоров'я та фізичний розвиток 10.30-11.00 ІІ пол.дня 3.ХПД (театралізована діяльність+ культура мовленнєвого спілкування) 16.00-16.25 |
1. Ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення 9.15-9.40 2. ХПД (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV) + культура мовленнєвого спілкування) 9.50-10.20 ІІ пол.дня 3. (музична діяльність+культура мовленнєвого спілкування) 15.30-16.00 |
1. Логіко-математичний розвиток - конструювання 9.15-9.40 2. ХПД (малювання) + культура мовленнєвого спілкування) 9.50-10.15 3. Здоров'я та фізичний розвиток 11.50-12.20 ІІ пол.дня Гурткова робота 16.00-16.25
|
1. Розвиток мовлення + ознайомлення з соціумом 9.15-9.40 2. Ознайомлення з природним довкіллям 9.50-10-15 3. Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі) 10.30-11.00 ІІ пол.дня СХД –художня праця 16.00-16.25 |
Група №5 (6-й р.ж.)
|
1. Логіко-математичний розвиток (по підгрупах) 9.15-10.15 2. Здоров'я та фізичний розвиток 10.25-10.55 ІІ пол.дня 3.ХПД (театралізована діяльність+ культура мовленнєвого спілкування) 16.00-16.25
|
1. Розвиток мовлення (грамота) + Ознайомлення з соціумом 9.15-9.40 2. ХПД (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV) + культура мовленнєвого спілкування) 9.50-10.15 3.ХПД (музична діяльність+ культура мовленнєвого спілкування) 11.50-12.20 ІІ пол.дня Гурткова робота 16.15-16.40 |
1. Ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення 9.15-9.40 2. Ознайомлення з природним довкіллям. 9.50-10.15 3.Здоров'я та фізичний розвиток 10.25-10.55 ІІ пол.дня СХД –художня праця 16.00-16.25 |
1. Логіко-математичний розвиток - конструювання 9.15-9.40 2. ХПД (малювання) + культура мовленнєвого спілкування) 9.50-10.15 3. Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі) 10.30-11.00 ІІ пол.дня Гурткова робота 16.00-16.25 |
1. Розвиток мовлення + ознайомлення з соціумом 9.15-9.40 2. Ознайомлення з природним довкіллям 9.50-10-15 3.ХПД (музична діяльність+ культура мовленнєвого спілкування) 11.50-12.20
|
Група №6 (4-й р.ж., 5-р.ж.)
|
1. Здоров'я та фізичний розвиток 9.15-9.35 2. Розвиток мовлення + Ознайомлення з соціумом 9.45-10.00 ІІ пол.дня Гурткова робота 15.50-16.05
|
1. Логіко-математичний розвиток 9.15-9.35 2. ХПД (музична діяльність+культура мовленнєвого спілкування) 10.05-10.20 ІІ пол.дня 3. ХПД (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV) + культура мовленнєвого спілкування) 16.00-16.20 |
1. Ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення 9.15-9.35 2. Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі) 10.30-10.45 ІІ пол.дня СХД |
1. Здоров'я та фізичний розвиток 9.15-9.35 2. ХПД (малювання) + культура мовленнєвого спілкування) 9.50-10.15 ІІ пол.дня Гурткова робота 15.50-16.05 |
1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.15-9.35 2. ХПД (музична діяльність+культура мовленнєвого спілкування) 10.00-10.15
|
Група №7 (5-й р.ж.)
|
1. Розвиток мовлення + культура мовленнєвого спілкування 9.10-9.30 2. Здоров'я та фізичний розвиток 9.40-10.00(10.05) ІІ пол.дня 3.ХПД (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV) + культура мовленнєвого спілкування) 16.00-16.20 |
1. Логіко-математичний розвиток 9.10-9.30 2. ХПД (музична діяльність) 9.40-10.00(10.05) ІІ пол.дня Гурткова робота 16.00-16.20
СХД |
1. Ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.10-9.30 2. ХПД (музична діяльність) 9.40-10.00(10.05) ІІ пол.дня 3.ХПД (малювання)
|
1. Ознайомлення з соціумом 9.10-9.30 2. Розвиток мовлення + культура мовленнєвого спілкування 9.40-10.00 3.Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі) 10.30-10.50 ІІ пол.дня Гурткова робота 16.00-16.20 |
1. Здоров'я та фізичний розвиток 9.10-9.30(9.35) 2.Ознайомлення з природним довкіллям 9.45-10.05 ІІ пол.дня 3.ХПД (театральна, художня діяльність) 15.50-16.10.
|
Група №8 (4-й р.ж.)
|
1. ХПД (музична діяльність+культура мовленнєвого спілкування) 9.15-9.35 (9.40) 2. Логіко-математичний розвиток 9.45-10.00 3. Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі) 10.30-10.45 |
1. Здоров'я та фізичний розвиток 9.15-9.30(9.35) 2. Ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення 9.45-10.00
ІІ пол.дня 3. Гурткова робота 15.50-16.05
|
1. Здоров'я та фізичний розвиток 9.15-9.30(9.35) 2. ХПД (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV) + культура мовленнєвого спілкування) 9.45-10.00
ІІ пол.дня СХД |
1. ХПД (музична діяльність+культура мовленнєвого спілкування) 9.15-9.30(9.35) 2. Розвиток мовлення + Ознайомлення з соціумом 9.45-10.00
ІІ пол.дня Гурткова робота 15.50-16.05 |
1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.15-9.30 2. ХПД (малювання) + культура мовленнєвого спілкування) 9.40-9.55
|
Група №9 (5-й р.ж.)
|
1. Розвиток мовлення + культура мовленнєвого спілкування 9.10-9.30 2. ХПД (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV) 9.40-10.00 ІІ пол.дня 3. ХПД (музична діяльність) 16-05-16.25(16.30) |
1. Логіко-математичний розвиток 9.10-9.30 2. Здоров'я та фізичний розвиток 9.40-10.00(10.05) ІІ пол.дня Гурткова робота 16.00-16.20
СХД |
1. Ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.10-9.30 2. ХПД (малювання) 9.40-10.00(10.05) ІІ пол.дня 3. ХПД (музична діяльність) 16-05-16.25(16.30) |
1. Ознайомлення з соціумом 9.10-9.30 2. Розвиток мовлення + культура мовленнєвого спілкування 9.40-10.00 3.Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі) 10.30-10.50 ІІ пол.дня Гурткова робота 16.00-16.20 |
1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.10-9.30(9.35) 2. Здоров'я та фізичний розвиток 9.40-10.00(10.05) ІІ пол.дня 3.ХПД (театральна, художня діяльність) 15.50-16.10.
|
|
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П'ЯТНИЦЯ |
|
Правове виховання |
ОБЖД, валеологія |
Патріотичне Народознавство |
Екологічне |
Економічне |
Група №3 (6-й р.ж.)
|
1. Розвиток мовлення (грамота) + Ознайомлення з соціумом 9.15-9.40 2. ХПД (музична діяльність+ культура мовленнєвого спілкування) 9.50-10.20 ІІ пол.дня 3. ХПД (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV+ культура мовленнєвого спілкування) 16-00-16.25
|
1. Логіко-математичний розвиток (по підгрупах) 9.15-10.15 2. Ознайомлення з природним довкіллям. 10.25-10.50 3. Здоров'я та фізичний розвиток 11.50-12.20 ІІ пол..дня Гурткова робота 16.00-16.25
|
1. Ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення. 9.15-9.40 2. ХПД (малювання+ літературна діяльність + культура мовленнєвого спілкування) 9.50-10.15 3. Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі) 10.30-11.00 ІІ пол.дня ХПД (театралізована діяльність+ культура мовленнєвого спілкування) 16.00-16.25 |
1. Логіко-математичний розвиток - конструювання 9.15-9.40 2. ХПД (музична діяльність+культура мовленнєвого спілкування) 9.50-10.20 ІІ пол.дня СХД- художня праця 16.00-16.25 |
1. Ознайомлення з соціумом +Розвиток мовлення 9.15-9.40 2. Ознайомлення з природним довкіллям 9.50-10.15 3. Здоров'я та фізичний розвиток 10.30-11.00
ІІ пол.дня Гурткова робота 16.00-16.25 |
|
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П'ЯТНИЦЯ |
|
Правове виховання |
ОБЖД, валеологія |
Патріотичне Народознавство |
Екологічне |
Економічне |
Група №8 (4-й р.ж.)
|
1. ХПД (музична діяльність+культура мовленнєвого спілкування) 9.15-9.35 (9.40) 2. Логіко-математичний розвиток 9.45-10.00 3. Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі) 10.30-10.45 |
1. Здоров'я та фізичний розвиток 9.15-9.30(9.35) 2. Ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення 9.45-10.00
ІІ пол.дня 3. Гурткова робота 15.50-16.05
|
1. Здоров'я та фізичний розвиток 9.15-9.30(9.35) 2. ХПД (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV) + культура мовленнєвого спілкування) 9.45-10.00
ІІ пол.дня СХД |
1. ХПД (музична діяльність+культура мовленнєвого спілкування) 9.15-9.30(9.35) 2. Розвиток мовлення + Ознайомлення з соціумом 9.45-10.00
ІІ пол.дня Гурткова робота 15.50-16.05 |
1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.15-9.30 2. ХПД (малювання) + культура мовленнєвого спілкування) 9.40-9.55
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Завідувач ДНЗ №45 «Теремок»
______________ Г.Ф.Мазуренко
РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ
На 2020-2021 навчальний рік за програмою "Дитина" (нова редакція)
|
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П'ЯТНИЦЯ |
|
Правове виховання |
ОБЖД, валеологія |
Патріотичне |
Екологічне |
Народознавство |
Група №1 (3-й р.ж.)
|
1.Художньо-продуктивна діяльність (музичний розвиток) 9.15-9.25 2.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.35-9.45
|
1.Ознайомлення з природним довкіллям 9.15-9.25 2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліпленн)9.35-9.45 ІІ пол..дня 3.Здоров'я та фізичний розвиток 16.00-16.15 |
1.Художньо-продуктивна діяльність (музичний розвиток) 9.15-9.25 2.Сенсорний розвиток 9.35-9.45 |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.15-9.25 2.Сенсорний розвиток 9.35-9.45 ІІ пол..дня 3.Здоров'я та фізичний розвиток 16.00-16.15 |
1.Ознайомлення з соціумом 9.35-9.45 2.Художньо-продуктивна діяльність (художня література + малювання) 9.35-9.45
|
Група №2 (3-й р.ж.)
|
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування) 9.15-9.25 2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення)9.35-9.45 ІІ пол..дня 3.Здоров'я та фізичний розвиток 16.00-16.15 |
1. Художньо-продуктивна діяльність (музичний розвиток)9.15-9.25 2. Сенсорний розвиток 9.35-9.45
|
1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.15-9.25 2. Художньо-продуктивна діяльність (художня література + малювання) 9.35-9.45
|
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.15-9.25 2. Ознайомлення з соціумом.9.35-9.45 ІІ пол..дня 3.Здоров'я та фізичний розвиток 16.00-16.15 |
1. Художньо-продуктивна діяльність (музичний розвиток) 9.15-9.25 2. Сенсорний розвиток 9.35-9.45
|
Група №3 (5-й р.ж.)
|
1. Здоров'я та фізичний розвиток 9.15-9.35 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.45-10.10 ІІ пол..дня 16.00-16.20 СХД
|
1. Логіко-математичний розвиток + конструювання 9.15-9.35 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.45-10.05 ІІ пол..дня 15.30-15.50 Художньо-продуктивна діяльність (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV) |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + художня література 9.15-9.35 2. Ознайомлення з соціумом 9.45-10.10 3.Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі) ІІ пол..дня Гурткова робота
|
1. Ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.15-9.35 2. Здоров'я та фізичний розвиток 9.45-10.05 ІІ пол..дня Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 15.30-15.50
|
1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.15-9.35 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.45-10.05 ІІ пол..дня Гурткова робота
|
Група №4 (5-й р.ж.)
(6-й р.ж.)
|
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.15-9.35 2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV) 9.45-10.05 ІІ пол..дня Художньо-продуктивна діяльність (музична) 15.30-15.50 |
1. Логіко-математичний розвиток + конструювання 9.15-9.35 2. Здоров'я та фізичний розвиток 9.45-10.10 ІІ пол..дня Гурткова робота
|
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + художня література 9.15-9.35 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 9.45-10.05 ІІ пол.дня Художньо-продуктивна діяльність (музична) 15.30-15.50 |
1. Ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.15-9.35 2. Здоров'я та фізичний розвиток 10.20-10.45 ІІ пол.дня СХД 16.00-16.20
|
1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.15-9.35 2. Ознайомлення з соціумом 9.45-10.05 3.Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі) ІІ пол..дня Гурткова робота
|
Група №5 (5-й р.ж.)
|
1. Ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.15-9.35 2. Здоров'я та фізичний розвиток 9.45-10.10 ІІ пол..дня Гурткова робота 16.00-16.20
|
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.15-9.35 2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV) 9.45-10.05 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.15-10.35 ІІ пол..дня СХД |
1. Логіко-математичний розвиток + конструювання 9.15-9.35 2. Здоров'я та фізичний розвиток 9.45-10.10 ІІ пол..дня Гурткова робота 16.00-16.20
|
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + художня література 9.15-9.35 2. Ознайомлення з природним довкіллям 9.45-10.05 3.Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі)
|
1. Ознайомлення з соціумом 9.15-9.35 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 9.45-10.05 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.15-10.35
|
Група №6 (6-й р.ж.)
|
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (грамота) + Ознайомлення з соціумом (по підгрупах) 9.15-10.15 2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV) 9.50-10.15 3. Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі) 10.30-11.00 ІІ пол..дня СХД
|
1. Логіко-математичний розвиток (по підгрупах) 9.15-10.15 2. Ознайомлення з природним довкіллям. 10.25-10.50 3.Художньо-продуктивна діяльність (музична) 11.50-12.20 ІІ пол..дня Гурткова робота 16.00-16.25
|
1. Ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.15-10.15 2. Здоров'я та фізичний розвиток 10.20-10.50 ІІ пол..дня Художньо-продуктивна діяльність (театральна) 16.00-16.25 |
1. Логіко-математичний розвиток + конструювання 9.15-9.40 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) + художня література. 9.50-10.15 3.Здоров'я та фізичний розвиток 11.50-12.20
|
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + Ознайомлення з природним довкіллям 9.15-9.40 2. Ознайомлення з соціумом 9.50-10-15 3.Художньо-продуктивна діяльність (музична) 11.50-12.20 ІІ пол..дня Гурткова робота 16.00-16.25
|
Група №7 (4-й, 6-й р.ж. - різновікова)
|
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування+ Ознайомлення з природним довкіллям 9.15-9.30/9.40 2.Ознайомлення з соціумом.(старша) 9.50- 10.15 3. Здоров'я та фізичний розвиток 10.25 – 10.45 / 11.00
ІІ пол..дня СХД
|
1. Логіко-математичний розвиток (по підгрупах) 9.15- 9.30 / 9.40 – 10.10 2. Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі) 10.30-11.00 ІІ пол..дня. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV) 16.00-16-15 / 16.25
Гурткова робота |
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (грамота) (по підгрупах)+ Ознайомлення з соціумом. 9.15- 9.30 / 9.40 – 10.10 (різновікова) 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.20 – 10.35 / 10.50 (різновікова) ІІ пол.дня. 3.Художньо-продуктивна діяльність (малювання) + художня література 16.00-16-15 / 16.25 |
1. Логіко-математичний розвиток + конструювання 9.15- 9.30 / 9.40 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.50- 10.05 /10.15 (різновікова) ІІ пол.дня 3.Художньо-продуктивна діяльність (театральна) 16.00-16.25
|
1. Ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.15-9.40 (різновікова) 2. Здоров'я та фізичний розвиток (9.50-10.15) (різновікова) 3.Ознайомлення з природним довкіллям 10.25-10.50 (старша) ІІ пол..дня Гурткова робота - 16-00-16.25 |
Група №8 (6-й р.ж.)
|
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (грамота) (по підгрупах)+ Ознайомлення з соціумом. 9.15-10.15 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.25-10.50 ІІ пол..дня СХД
|
1. Логіко-математичний розвиток(по підгрупах) 9.15-10.15 2. Здоров'я та фізичний розвиток 10.25-10.55 ІІ пол..дня. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV) 16.00-16-25
Гурткова робота |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + Ознайомлення з природним довкіллям 9.15-9.40 2. Ознайомлення з соціумом. 9.50-10.15 3. Здоров'я та фізичний розвиток 11.50-12.15 ІІ пол.дня. 3. Художньо-продуктивна діяльність(театральна) 16.00-16.25
|
1. Логіко-математичний розвиток + конструювання 9.15-9.40 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 10.25-10.50 ІІ пол.дня 3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) + художня література 16.00-16.25
|
1. Ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.15-9.40 2. Ознайомлення з природним довкіллям (9.50-10.15) 3.Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі) 10.30-11.00 ІІ пол..дня Гурткова робота - 16-00-16.25 |
Група №9 (4-й р.ж.)
|
1. Ознайомлення з соціумом 9.15-9.30 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + художня література 9.40-9.55 ІІ пол..дня Художньо-продуктивна діяльність (музична) 16.00-16.15
|
1. Здоров'я та фізичний розвиток 9.15-9.30 2.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + Ознайомлення з соціумом 9.40-9.55 ІІ пол..дня СХД
|
1. Логіко-математичний розвиток + конструювання 9.15-9.30 2. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV) 9.40-9.55 ІІ пол..дня Художньо-продуктивна діяльність (музична) 16.00-16.15
|
1. Здоров'я та фізичний розвиток 9.15-9.35 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.45-10.00
|
1. Ознайомлення з природним довкіллям 9.15-9.30 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 9.40- 9.55 3.Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі)
|
Група №10 (4-й р.ж.)
|
1. Ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.15-9.30 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9-40-9.55 ІІ пол..дня СХД
|
1. Логіко-математичний розвиток + конструювання 9.15-9.30 2. Ознайомлення з соціумом. 9.40-9.55 ІІ пол..дня Художньо-продуктивна діяльність (аплікація І-ІІІ; ліплення ІІ-ІV) 16.00-16.15
|
1. Здоров'я та фізичний розвиток 9.15-9.35 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + художня література 9.45-9.55
|
1. Художньо-продуктивна діяльність (музична) 9.15-9.30 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 9.40-9.55 ІІ пол..дня Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 16.00-16.15
|
1. Здоров'я та фізичний розвиток 9.15-9.35 2. Ознайомлення з природним довкіллям 9.45-10.00 3.Здоров'я та фізичний розвиток (піший перехід, фіз.-оздоров. комплекс на свіжому повітрі)
|
Адреса:
ДНЗ №45 "ТЕРЕМОК"
вул. В.Чорновола, 233/а,
Черкаси, 18028
Телефон: (0472) 64-61-77
em@il: dnz_45@ukr.net