ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ /
ІІ МОЛОДША ГРУПА
05.05.2020
Логіко-математичний розвиток
Тема: Величина предметів. Геометричні фігури.
04.05.2020
Заняття за програмою” Дошкільнятам про сталий розвиток”
Тема: Вода-водичка
Мовленнєвий розвиток
Тема: Птахи повернулися
28.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ЛОГІКО – МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК (ІІ молодша група)
Заняття. Логіко-математичний розвиток
Тема. Геометричні фігури. Орієнтування в часі
27.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ДИТИНА В СОЦІУМІ (ІІ молодша група)
Заняття Дитина в соціумі
Тема: “Різнобарвні квіти”
24.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ТАБЛЕТКИ ТА ВІТАМІНИ
(ІІ молодша група)
Тема: Таблетки та вітаміни.
23.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НВЧАННЯ. ЛІПЛЕННЯ (ІІ молодша група)
Заняття. Образотворча діяльність. Ліплення.
Тема. Наш друг світлофор.
21.04.2020
Цікава математика
Тема: Кількісна і порядкова лічба. Орієнтування у просторі.
15.04.2020
Аплікація
Тема.”Зайчик в гості завітав”
22.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ДИТИНА У СВІТІ КУЛЬТУРІ. МАЛЮВАННЯ (ІІ молодша група)
Заняття Мовленнєвий розвиток
Тема” Небезпечні предмети”
14.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ЛОГІКО – МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК
( ІІ молодша група)
Логіко-математичний розвиток
Тема. Геометричні фігури. Орієнтування в часі: спочатку, потім.
13.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ДИТИНА В СОЦІУМІ (молодша група)
Заняття. Дитина в соціумі
Тема. «Дбайливі господарі та господарки»
10.04.2020
Заняття. Ознайомлення з природним довкіллям
Тема. Свійські тварини
09.04.2020
(ІІ молодша група)
07.04.2020
Заняття. Логіко-математичний розвиток
Тема. Орієнтування в просторі. Величина предметів
Мета:продовжувати вчити дітей визначати місце розташування предметів;
закріпити вміння орієнтуватися в просторі,вживати слова за, перед; порівню-
вати предмети за величиною (вищий, нижчий).
Матеріали: текст казки «Ріпка», ілюстрації до казки; набір геометричних фігур (один жовтий круг,шість трикутників однакового кольору й різного розміру).
Хід заняття
1.Пригадати разом із дітьми казку «Ріпка».
2.Перегляд ілюстрацій до казки.
Запитання :
-Хто посадив ріпку? (Дід)
-Хто першим прийшов тягти ріпку? (Дід)
-Хто прийшов за дідом? (Баба).Хто прийшов потім?
-Хто був останнім? (Мишка)
-А хто був перед Мишкою? (Кішка)
-Хто стояв за дідом? (Бабка)
-Хто був за бабкою? (Внучка)
-Хто тягнув ріпку перед кішкою? (Собака Жучка)
-Хто серед них був найвищий? найнижчий?
-Хто вищий: бабка чи внучка?
-Хто нижчий: кішка чи Жучка?
3.Гра «Склади казку»
У кожної дитини набір геометричних фігур: жовтий круг і шість трикутників
(від найбільшого до найменшого).
-Розгляньте й назвіть геометричні фігури.Яка з них схожа на ріпку?(Жовтий круг)
-Рогляньте трикутники й викладіть їх за розміром від найбільшого до найменшого.
-Що нагадують вам трикутники? (Дорослий підводить дитину до думки про те,що ці фігури схожі на героїв казки.)
-Яка фігура дід? (Найбільший трикутник).
06.04.2020
Тема: “Безпечні ігри з домашніми тваринами”.
(Дитина в соціумі)
Мета: навчити дітей з обережністю ставитись до тварин, які проживають поруч; вчити не ображати та не застосовувати силу проти них, вміти піклуватись про улюбленців.
Запитання:
-Які у вас є тварини?
-Де можуть жити тварини?
-Чому не можна ображати тварин?
-Що ми робимо після гри з тваринами?
Гра”Розкажи про тваринку”.
Мета: вчити дітей розповідати про своїх улюбленців
Уроки обережності - Бродячі тварини (Уроки тітоньки Сови) Четверта серія з циклу «Уроки обережності» з тітонькою Совою про те, що робити дитині, якщо вона у дворі чи на вулиці зустріне бродячих тварин, і як вберегтися від неприємностей.
Адреса:
ДНЗ №45 "ТЕРЕМОК"
вул. В.Чорновола, 233/а,
Черкаси, 18028
Телефон: (0472) 64-61-77
em@il: dnz_45@ukr.net