ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ / РАННІЙ ВІК
05.05.2020
Заняття: Конструювання.
Тема:” Меблі для Катрусі”.
04.05.2020
Заняття: ознайомлення з соціумом.
Тема: ” Хто я?”.
29.04.2020
Заняття: Розвиток мовлення.
Тема: “Весняні турботи”.
28.04.2020
Заняття: Сенсорика.
Тема: “Веселі фігури”.
27.04.2020
Заннятя: дитина в соціумі.
Тема: “Взуття”.
24.04.2020
Заняття: Ознайомлення з природою.
Тема: “Сонячна квітка”.
Заняття: розвиток мовлення.
Тема: “Тепле сонечко пригріло- і природі не до сну”.
21.04.2020
Заняття: Конструювання.
Тема: “Квіточки весни”.
16.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ЛІПЛЕННЯ (І молодша група)
Заняття: ліплення.
Тема: “Листочки на деревах”.
14.04.20
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. СЕНСОРИКА (І молодша група)
Заняття: сенсорика.
Тема: “Чарівні крупи”.
13.04.20
Заняття: Ознайомлення з соціумом.
Тема: ” На прогулянку підемо,одяг потрібний знайдемо”.
10.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ.ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДНІМ ДОВКІЛЛЯМ (І молодша група)
Заняття: Ознайомлення з природою.
Тема:” Птахи”.
09.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ . АПЛІКАЦІЯ (І молодша група)
08.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ .РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ.МАЛЮВАННЯ
(І молодша група)
07.04.2020
Заняття: конструювання.
Тема: ” Будиночок для тварин”.
Мета: вчити дітей за допомогою лего конструктора створювати будиночки для тваринок. Розвивати посидючість та вміння бути уважним.Виховувати вміння піклуватися про тварин.
Гра” Хто в якомубудинкуживе?”.
Мета: розширитиуявлення дітей про домашніхтварин.
06.04.2020
Заняття. Дитина в соціумі
Тема. Курчатко та його родина
Мета: продовжувати ознайомлення дітей із свійськими птахами,зокрема з курчатком та його родиною, з умовами, у яких вони живуть; учити будувати короткі описові розповіді про свійських птахів, вправляти у вживанні слів-ознак та слів-дій.
Хід заняття
1.Відгадайте загадку й дізнаєтесь,хто завітав до нас у гості.
Тук-тук-тук!Тук-тук-тук!
Не сміливий чути стук.
Це з яєчка,мов із хатки,
Проклювалося…( курчатко).
2.Розглядання ілюстрації із зображенням курчатка.
-Малята, хто зображений на картинці? (Куратко)
-Яке воно? (Маленьке, беззахісне,боязке,пухнасте)
-Хто мама у курчати? (Курочка)
Дорослий демонструє дітям малюнок із зображенням курячої родини.
-Що вміє робити курочка? (Вона вміє щипати травичку ,кудкудакати,бігати,
Нестися)
-Яка курочка? (Дбайлива, гарненька,рябенька…)
-Хто ще живе в родині курчати? (Півник)
-Що вміє робити півник? (Кукурікати, ходити,щипати травичку.бігати)
-Який півник? (Великий,поважний,хвостатий,голосний)
-Скільки курчаток у курочки? (У курочки багато курчаток)
-Які курчатка?
-Чи велика куряча родина?
-Отже,на малюнку ми бачимо півника,курочку і курчат. Півник поважний, красивий. У нього великий пишний хвіст,червоний гребінець. Курочка рябенька . Вона дбає про своїх курчат. Курчата маленькі,жовтенькі,пухнасті.
Їх багато. Півник і курочка шукають для них зерно.
Запропонуйте малятам повторити розповідь про курячу родину.
3.Гра «Хто як кричить?»
Дорослий пропонує дітям пограти у гру разом із курчатком.
-Обернулись,покружляли,півниками (курчатами, курочками) стали.
Діти «розмовляють» голосами птахів, рухаються, імітують їхні рухи. Наприкінці гри перетворюємо дітей на самих себе.
-Обернулися,покружляли,дітлахами знову стали!
4.Слухання вірша М.Познанської «Півники побились,потім помирились»
Півнику-розбійнику,що ти наробив?
Півникові меншому голову розбив!
Як тобі не соромно меншенького бить?
Я не буду,півнику,більш тебе любить!
І пшона не дам тобі,не наллю води.
Помирися з меншеньким,зараз підійди!
Помирились півники і пішли в садок…
А я їм насипала з хліба крихіток!
-Діти,а серед вас зустрічаються такі «півнички»?
-Щоб після сварки швидко помиритися,пропоную вивчити мирилочку.
Битися – не билися,
Трішки посварилися,
Потім обійнялися,
Друзями зосталися!
Адреса:
ДНЗ №45 "ТЕРЕМОК"
вул. В.Чорновола, 233/а,
Черкаси, 18028
Телефон: (0472) 64-61-77
em@il: dnz_45@ukr.net